ΤΜΗΜΑΤΑ

Τμήμα Θεραπείας με laser

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ με LASER είναι η σύγχρονη έκφραση μιας Θεραπείας Laser.

Χάρη στον χαρακτήρα της δέσμης laser (με δράση αναλγητική, αντιφλεγμονώδη, αποιδηματική, επουλωτική), η θεραπεία στην αποκατάσταση ασθενών με laser έχει κλινικά τεκμηριωθεί και αναγνωρισθεί επισήμως.

Λόγω αυτών των επιδράσεων της ακτινοβολίας, οι εφαρμογές των laser αποκατάστασης επεκτείνονται σχεδόν σε όλους τους τομείς της ιατρικής επιστήμης προσφέροντας τις θεραπευτικές των ιδιότητες με τον πιο ανώδυνο, ακίνδυνο και αμόλυντο τρόπο. Τα αποτελέσματα τους είναι εντυπωσιακά ακόμη και εκεί όπου άλλες θεραπείες δεν αποδίδουν.

Παραδείγματα ικανοποιητικού αποτελέσματος επούλωσης ή θεραπείας αποτελούν, ανοιχτές πληγές δέρματος σε οξείες ή χρόνιες τραυματικές καταστάσεις ή άτονα σάκχαρο διαβητικά ή αγγειακά έλκη, κακώσεις συνδέσμων, τενόντων και μυών, νευρολογικά ή μυοσλελετικά προβλήματα αλλά και διάφορες παθολογικές καταστάσεις όπου κυρίως ο πόνος αποτελεί το μείζον πρόβλημα (το laser σπάει τον πόνο). Πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα επίσης έχουμε σε ακμή, ουλές, κυτταρίτιδα, ρυτίδες φλεγμονές και οιδήματα.

Κάθε συνεδρία διαρκεί έως 20 λεπτά
Σε οξείες καταστάσεις χρειάζεται θεραπεία σε καθημερινή βάση.
θεραπευτικό αποτέλεσμα στα πρώτα 5 λεπτά συνεδρίας
Κάθε συνεδρία διαρκεί 20 έως 40 λεπτά ανάλογα την πάθηση
Σε οξείες καταστάσεις χρειάζεται θεραπεία κάθε δεύτερη ημέρα ενώ σε χρόνιες παθήσεις 1 ή 2 συνεδρίες
εβδομαδιαίως 8-12 απαιτούνται για πλήρες θεραπευτικό αποτέλεσμα

Τμήμα βελονισμού

Ο βελονισμός είναι από τις αρχαι- ότερες θεραπευτικές τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν στον πλανήτη από το 2000 π.Χ και συνεχίζει να εφαρμόζεται και να εξελίσσεται μέχρι σήμερα αδιάλειπτα. Τις τελευταίες δεκαετίες έχει καθι- ερωθεί σαν ένα ολοκληρωμένο θεραπευτικό σύστημα σε πολλές ανεπτυγμένες χώρες του δυτικού κόσμου

Είναι σχετικά ανώδυνος και λειτουργεί εκεί όπου η φαρμακευ- τική αγωγή αδυνατεί να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Φέρει συνεργατική δράση με τις όποιες φαρμακευτικές αγωγές λαμβάνει ο ασθενής.

Περιορίζει τα συμπτώματα και την φαρμακευτική αγωγή σε χρό- νιες εκφυλιστικές παθήσεις.

Τμήμα Human Tecar

Σε αντίθεση με τις άλλες μορφές θεραπείας, τα πλεονεκτήματα της SHM προκύπτουν από το γεγονός ότι το ρεύμα δε μεταδίδεται με άμεση επαφή αλλά μέσω της κίνησης της έλξης και της αποστροφής των ηλεκτρικών φορτίων. Η δράση δημιουργεί έντονο ερεθισμό στο κυτταρικό επίπεδο ερεθίζοντας τη φυσική διαδικασία αποκατάστασης του σώματος. Ο βιοερεθισμός των ιστών προκαλεί αγγειοδιαστολή, αύξηση της αιματικής ροής, μείωση του πόνου, μείωση της μυϊκής θλάσης και παροχέτευση του οιδήματος.

Τμήμα εξελιγμένης και σύγχρονης Φυσικοθεραπείας

Στο τμήμα αυτό αφού έχει προηγηθεί λεπτομερέστατη ανάλυση του ιστορικού του ασθενούς πραγματοποιέιται εξατομικευμένο πρωτόκολο θεραπείας με όλα τα απαραίτητα σύγχρονα μέσα και τεχνικές που διαθέτει το κέντρο όπως, κρουστικά κύμματα, tesla, αποσυμπίεση, βελονισμός, tecar ακόμα και μεθόδους κλασσικής φυσικοθεραπείας.

Ρυθμίσεις απορρήτου

• wordpress_logged_in_