Επικονδυλίτιδα Tennis Elbow

Η επικονδυλίτιδα είναι μια πάθησή στην περιοχή του αγκώνα όπου αναπτύσσεται έντονος πόνος. Διακρίνεται σε έσω και έξω επικονδυλίτιδα, γνωστό και ως Tennis elbow. Πρόκειται στην πραγματικότητα για φλεγμονή του τενόντων των μυών του αντιβραχίου που καταλήγουν στο ύψος του αγκώνα. Συνήθως προκαλείται λόγω έντονης καταπόνησης από δραστηριότητες όπως το τένις ή οι χειρωνακτικές εργασίες. Πιο συνηθισμένη είναι η έξω επικονδυλίτιδα. Και στις δύο περιπτώσεις ο πόνος δημιουργείται κατά τη διάρκεια στροφικής κίνησης του αγκώνα και εντοπίζεται πιέζοντας την έσω ή έξω πλευρά αυτού.

Φυσικοθεραπευτική αποκατάσταση

Συνήθως οι γιατροί ενώ έχουν προτείνει στον ασθενή και αντιφλεγμονώδη αγωγή αυτό δεν είναι αρκετό.Μέχρι τώρα με την κλασσική φυσικοθεραπεία κάναμε χρήση υπερήχων tens, παγοθεραπεία αλλά τα αποτελέσματα ήταν ελάχιστα. Η Hilterapia και τα κρουστικά κύματα ήρθαν να δώσουν τη λύση. Έχει αποδειχθεί ότι η χρήση αυτών των μέσων σε άτομα με επικονδυλίτιδα για διάστημα μεγαλύτερο των 6 εβδομάδων τα οποία στο παρελθόν είχαν δοκιμάσει άλλες θεραπείες, έπειτα από ένα κύκλο 10 συνεδριών εξάλειψαν τον πόνο. Τέλος θα πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή στην περίπτωση που ακόμα και αν αποκατασταθεί το πρόβλημα ο ασθενής γυρίσει σε έντονη δραστηριότητα υπάρχει κίνδυνος υποτροπής.

Ρυθμίσεις απορρήτου

• wordpress_logged_in_