Κάκωση Μηνίσκου

Το γόνατο είναι μια άρθρωση που απαρτίζεται από οστά, μύες, τένοντες, συνδέσμους και χόνδρους. Η άρθρωση συνδέει το μηριαίο οστό με το κνημιαίο οστό ενώ συμμετέχει εμπρός και το οστό της επιγονατίδας.Η περόνη δεν συμμετέχει στην άρθρωση αλλά συνδέεται με το άνω μέρος της κνήμης. Ανάμεσα στις επιφάνειες των δύο αρθρούμενων οστών, παρεμβάλλονται οι μηνίσκοι οι οποίοι μοιάζουν με δύο μισοφέγγαρα (έχουν σχήμα C) και αποτελούνται από ινοχόνδρινο ιστό.

Κάθε γόνατο έχει δύο μηνίσκους (έσω και έξω), οι οποίοι λειτουργούν ως προστατευτικά “μαξιλαράκια”. Ο έξω μηνίσκος βρίσκεται στην εξωτερική πλευρά του γόνατος και ο έσω μηνίσκος βρίσκεται στην εσωτερική. Οι μηνίσκοι είναι δυνατοί και εύκαμπτοι λειτουργώντας ως αποσβεστήρες κραδασμών που αναπτύσσονται μεταξύ του μηριαίου οστού και του κνημιαίου οστού. Επίσης, σταθεροποιούν και κατανέμουν ομοιόμορφα το σωματικό βάρος στην άρθρωση του γόνατος.

Συμπτώματα

Τα συμπτώματα είναι πόνος ή απλή ευαισθησία κατά την πίεση στην έσω ή έξω αρθρική σχισμή ανάλογα με το μηνίσκο που έπαθε ρήξη. Όταν η ρήξη είναι επιμήκης με αναδίπλωση  τότε μπορεί να προκληθεί εμπλοκή της άρθρωσης του γόνατος σε κάμψη, με αποτέλεσμα να είναι αδύνατη η πλήρης έκταση του γόνατος. Άλλα συμπτώματα είναι η διόγκωση του γόνατος, το αίσθημα βάρους στο γόνατο και η αστάθεια.

Φυσικοθεραπευτική αντιμετώπιση

Η φυσικοθεραπευτική αντιμετώπιση παίζει πρωταρχικό ρόλο στη θεραπεία των διαφόρων παθολογιών του γόνατος που προκαλούν πόνο.Η αναλγητική και βιοδιεγερτική δράση είναι χρήσιμες και για τη θεραπεία της κάκωσης του μηνίσκου. Η θεραπεία με ειδικά εξελιγμένα laser όπως η Hilterapia & η Irradia  επιτρέπει την εξασφάλιση γρήγορης ανταπόκρισης στο σύμπτωμα του πόνου. Έχουν την ικανότητά  να δρουν σε βάθος την βιοδιεγερτική τους δράση, κατευθείαν στους χόνδρινους ιστούς έχοντας ευεργετική δράση στα συμπτώματα του πόνου, αλλά και στις αιτίες που τον προκαλούν.Σε δεύτερο χρόνο πραγματοποιείται η χρήση του Human Tecar , ένα φυσικό μέσο το οποίο σε συνδυασμό με την εντατική άσκηση του ασθενή με τον θεραπευτή, συνεργητικής θεραπείας , αυξάνονται οι ηλεκτρολήτες σε τέτοιο βαθμό που μπορούμε πλέον να κάνουμε λόγο ακόμα και για πλήρη αποκατάσταση (σε αρκετές περιπτώσεις) του προβλήματος.

Τέλος πραγματοποιείται πρόγραμμα ενδυνάμωσης του γονάτου αμέσως μετά την θεραπεία.

Privacy Settings

• wordpress_logged_in_