Οστεοαρθρίτιδα γονάτου

Είναι μια εκφυλιστική νόσος δηλαδή μια νόσος που έρχεται με τη γήρανση του οργανισμού. Είναι μια νόσος που πάσχει κυρίως ο αρθρικός χόνδρος και το υποχόνδριο οστό. Ο χόνδρος με την πάροδο του χρόνου γηράσκει, λεπταίνει, χάνει την ελαστικότητά του και η άρθρωση στην οποία περιβάλλεται πάσχει. Το βασικό σύμπτωμα της οστεοαρθρίτιδας γονάτου είναι ο πόνος.Πολλές φορές η άρθρωση πονάει και η κλινική της εικόνα είναι κακή. Δε μπορεί να περπατήσει για μεγάλες αποστάσεις και έχει χάσει γενικά τη λειτουργικότητά του.

Στα πρώτα στάδια η αντιμετώπιση της νόσου είναι συντηρητική με φαρμακευτική αγωγή και φυσικοθεραπείες.

Στο τελικό στάδιο η αντιμετώπιση είναι χειρουργική είτε με ολική αρθροπλαστική γονάτου είτε με μονοδιαμερισματική αρθροπλαστική.

Φυσικοθεραπευτική αντιμετώπιση:

Σκοπός είναι η επιβράδυνση της νόσου και η εξάλειψη των συμπτωμάτων για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό επιτυγχάνεται μόνο με εξελιγμένα μέσα, όπως Human Tecar για εν τω βάθει αντιφλεγμονώδη δράση, Hilterapiaγια αναλγυσία, LLLT Irradia για παυσίπονη και επουλωτική δράση και τέλος ασκήσεις ενδυνάμωσης του γονάτου.

Ρυθμίσεις απορρήτου

• wordpress_logged_in_