Χονδροπάθεια επιγονατίδας

Χονδροπάθεια επιγονατίδας χαρακτηρίζεται η εκφύλιση του αρθρικού υαλώδους χόνδρου της επιγονατίδας και εμφανίζεται σε νέους και ενήλικες. Οι αλλοιώσεις αυτές των αρθρικών επιφανειών δεν εμφανίζουν  πάντα συμπτωματολογία πόνου όπως επίσης και ο βαθμός των αλλοιώσεων δε σχετίζεται πάντα με τα συμπτώματα.Είναι δύσκολο κανείς να εξηγήσει το λόγο δημιουργίας της πάθησης καθώς η αιτιολογία είναι άγνωστη. Παράγοντες όμως που επιβαρύνουν την κατάσταση είναι η βλεσογονία, η πλατυποδία, η υψηλή θέση της επιγονατίδας, η αλγοδυστροφία, διάφορες κακώσεις του γονάτου, αρθροσκοπική χειρουργική επέμβαση κ.α..

Σε άτομα τα οποία στο παρελθόν μπορεί να δείξανε το απαραίτητο ενδιαφέρον παρόλο που είχαν τα συμπτώματα, η πάθηση αυτή μπορεί να οδηγήσει στην οστεοαρθρίτιδα του γονάτου.

Φυσικοθεραπευτική αντιμετώπιση:

Η φυσικοθεραπεία εδώ έχει θεαματικά αποτελέσματα. Αν μιλάμε για πρώιμο στάδιο τότε η κλασσική φυσικοθεραπεία σε συνδυασμό με παγοθεραπεία μπορεί να αντιμετωπίσει σημαντικά το πρόβλημα.Σε περιπτώσεις όμως όπου η εκφύλιση του χόνδρου είναι μεγάλη τότε μόνο 2 μηχανήματα μπορούν να βοηθήσουν:

1. Hilterapia με την ειδική κεφαλή ανάπλασης χόνδρου,

2. Irradia Laser το οποίο μετά τη χρήση του πρώτου μπορεί να εξαλείψει πλήρως το σύμπτωμα του πόνου.

Ρυθμίσεις απορρήτου

• wordpress_logged_in_