SHOCKWAVE KIMATUR

Η συσκευή Kimatur της Γερμανικής εταιρείας TUR GmbH
αποτελεί μια υψηλής τεχνολογίας συσκευή κρουστικών κυμάτων,
η οποία παρέχει στον επιστήμονα υγείας μια αξιόπιστη θεραπευτική λύση.

Η πρωτοποριακή επιλογή των υλικών των μεταλλικών κεφαλών του Kimatur επιτρέπει υψηλότερη μεταφορά ενέργειας στους ιστούς (σε σύγκριση με παρόμοιες συσκευές),
με αποτέλεσμα την βαθύτερη επίδραση στους ιστούς και βέλτιστα θεραπευτικά αποτελέσματα.

Βασικές ενδείξεις για την θεραπεία με κρουστικά κύματα:

• πελματιαία
  • απονευρωσίτιδα
  • άκανθα πτέρνας
  • επικονδυλίτιδα
  • ασβεστοποιός τενοντίτιδα του ώμου
  • τενοντίτιδα του υπερακάνθιου
  • μυϊκές κακώσεις
  • όλες οι τενοντοπάθειες
  • trigger points
  • βελονιστικά σημεία
  • αισθητική

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

• Δράση κεφαλής : Radial
  • Διαστάσεις συσκευής (κεντρικής μονάδας, οθόνης και trolley): 50×102,7x46cm
  • Έλεγχος μέσω οθόνης γραφικών τεχνολογίας αφής (touch screen) 12,1’’, ανάλυσης 600x800pixels
  • Λειτουργικό σύστημα: Windows CE
  • Βάση δεδομένων ασθενών (έως 1.000.000 εισαγωγές) με επεκτάσιμη μνήμη
  • Θεραπευτικά πρωτόκολλα με φωτογραφικές απεικονίσεις για την εφαρμογή της θεραπείας και δημιουργία πρωτοκόλλων από τον χρήστη
  • Συχνότητα: 1-22Hz / 35Hz προαιρετικά
  • Μέγιστη πίεση: 6.6Bar
  • Ενεργειακή ροή: 0,68mJ/mm2
  • Αριθμός κρούσεων θεραπείας: 0-9.999shocks
  • Ειδική λειτουργία με διαμόρφωση της συχνότητας και της πίεσης στην διάρκεια του πρωτοκόλλου
  • Διαθέτει δύο ανεξάρτητες εξόδους (η δεύτερη προαιρετικά), επιτρέποντας την σύνδεση δύο εφαρμογέων
  • Περιλαμβάνει συνολικά 5 σετ αλλαγής (revision kit) για την κεφαλή
  • Αριθμός κρούσεων ανά revision kit: 1.500.000 (διαθέτει εγγύηση αριθμού κρούσεων)
  • Περιλαμβάνει τις παρακάτω 4 κεφαλές:
    • Kimatur Applicator SM, ø 12 mm (pain therapy, trigger therapy, calcifications)
    • Kimatur Applicator MM, ø 14 mm (pain therapy, trigger therapy, large calcific deposits, medium sized muscle conditioning)
    • Kimatur Applicator MT, ø 14 mm (pain therapy, deep lying trigger points)
    • Kimatur Applicator XL, ø 28 mm (painful large superficial muscle groups, stretch marks, lax skin, cellulite)
  • Προαιρετικά διατίθενται επιπλέον κεφαλές
  • Αναβάθμιση λογισμικού με Remote access ή μέσω θύρας USB
  • Δυνατότητα επέκτασης του συστήματος (modularity) με σύνδεση επιπλέον εφαρμογών (ηλεκτροθεραπεία, υπέρηχο, αναρρόφηση, biofeedback κ.α.)

null

Shockwave Kimatur

Connected Technologies
Θεραπεία που αποδίδει Ενισχυμένο κύμα κρούσης με σταθερή και αξιόπιστη δυναμική υψηλής ενέργειας.
Ολοκληρωμένη απεικόνιση υπερήχων

Shock Wave Technology

• Αρχές λειτουργίας

Γενικές επιδράσεις της Θεραπείας Ωστικών Κυμάτων (Radial Shockwave Therapy) (RSWT): Επίδραση έπειτα από μερικά λεπτά/ώρες θεραπείας

Τα εγκάρσια ωστικά κύματα: Διεγείρουν τις επιδερμικές ίνες των περιφερειακών νεύρων, που ενεργοποιούν τους μηχανισμούς αποφυγής του πόνου στο οπίσθιο κέρας του νωτιαίου μυελού (θεωρία ελέγχου της Πύλης του Πόνου). Αλλάζουν το τοπικό περιβάλλον των κυττάρων, έτσι ώστε να ελκύονται οι ουσίες που μπλοκάρουν το ερέθισμα του πόνου. Διεγείρουν την έκλυση ενδορφινών, που μειώνουν την τοπική ευαισθησία στον πόνο.

Επίδραση έπειτα από μερικές ημέρες / μήνες/ έτη θεραπείας: Τα ωστικά κύματα επηρεάζουν την λειτουργία της κυτταρικής μεμβράνης. Σαν αποτέλεσμα οι αισθητήρες του πόνου δεν παράγουν πλέον σήματα πόνου. Η χρόνια φλεγμονή μετατρέπεται σε οξεία φλεγμονή (που εντοπίζεται και αντιμετωπίζεται από τον οργανισμό). Ενεργοποιούνται οι αυτόματοι μηχανισμοί επούλωσης του οργανισμού.

• Ενδείξεις

Άκανθα πτέρνας

Πελματιαία απονευρωσίτιδα

Αγκώνας του τενίστα (επικονδυλίτιδα του αγκώνα)

Πόνος στους ώμους (ασβεστοποιός τενοντίτιδα)

Τενοντίτιδα του αχίλλειου τένοντα

Σύνδρομο άκρου κνήμης

Σύνδρομο κορυφής της επιγονατίδας

Σύνδρομο λαγονοκνημιαίας ταινίας

• Παρενέργειες

Έως σήμερα, κατά τη θεραπεία με ESWT (SWiSS DolorClast) έχουν παρατηρηθεί οι παρακάτω παρενέργειες: ερεθισμός, πετέχια, αιμάτωμα, οίδημα, πόνος. Οι παρενέργειες εξαφανίζονται σχετικά γρήγορα (μέσα σε 1-2 εβδομάδες).

Επιδερμικές κακώσεις έχουν επίσης παρατηρηθεί σε ασθενείς με ιστορικό σχετικά μακροχρόνιας χρήσης κορτιζόνης. Με τη Θεραπεία των Σημείων Πυροδότησης του Πόνου με Ωστικά Κύματα, είναι πιθανό να παρουσιαστεί πετέχια και ήπιοι μώλωπες, ανάλογα με την πίεση που ασκείται.

Η μεταβολή της εμβιομηχανικής μπορεί να προκαλέσει την προσωρινή εμφάνιση συμπτωμάτων σε άλλα σημεία του σώματος.

• Θεραπεία

Σε ασθενείς με εξαιρετική ευαισθησία στον πόνο, η θεραπεία μπορεί να ξεκινήσει σε πίεση λειτουργίας 1,5 – 2 bar.

Το αναλγητικό αποτέλεσμα ξεκινάει μετά από 250 παλμούς περίπου. Καθώς η θεραπεία προχωράει, η ένταση της πίεσης (bar) και η συχνότητα λειτουργίας (ΗΖ) μπορούν στη συνέχεια να αυξηθούν στις συνιστώμενες παραμέτρους λειτουργίας.

Ρυθμίσεις απορρήτου

• wordpress_logged_in_