Τι είναι το σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα;

Το σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα, που ονομάζεται επίσης συμπίεση μεσαίου νεύρου, είναι μια κατάσταση που προκαλεί μούδιασμα, μυρμήγκιασμα ή αδυναμία στο χέρι σας.

Συμβαίνει λόγω της πίεσης στο μεσαίο νεύρο σας, το οποίο βρίσκεται κατά μήκους του βραχίονα σας, περνάει από μια οδό στον καρπό σας που ονομάζεται καρπιαίος σωλήνας και καταλήγει στο χέρι σας. Το μεσαίο νεύρο ελέγχει την κίνηση και την αίσθηση του αντίχειρα σας και την κίνηση όλων των δακτύλων σας εκτός από το μικρό δάκτυλο.

Ποια είναι η θεραπεία του συνδρόμου καρπιαίου σωλήνα;

Εάν έχετε σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα, γνωρίζετε ότι ο πόνος, το μούδιασμα και το μυρμήγκιασμα που προκαλεί μπορεί να δυσκολεύει τις καθημερινές σας δραστηριότητες. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι για την ανακούφιση των συμπτωμάτων σας. Ένα από αυτά είναι μέσω φυσιοθεραπείας.

Τι μπορεί να προσφέρει ένας φυσιοθεραπευτής;

Ένας φυσιοθεραπευτής είναι ένας επαγγελματίας που μπορεί να συνεργαστεί μαζί σας για να μειώσει τον πόνο και να σας βοηθήσει να ανακτήσετε τη δύναμη και την κινητικότητα του καρπού σας.

Οι φυσιοθεραπευτές μας μπορεί επίσης να προτείνουν υποστηρίγματα, τα οποία τα φοράτε τη νύχτα για να κρατήσετε τον καρπό σας ίσιο. Μπορεί επίσης να τα φοράτε κατά τη διάρκεια της ημέρας, όταν κάνετε δραστηριότητες που ενδέχεται να επιδεινώσουν τα συμπτώματά σας.

Άλλες προτάσεις για το σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα απο τους φυσιοθεραπευτές μας είναι:

• Αλλαγές που μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε τα συμπτώματά σας στην εργασία, στο σπίτι και στον ελεύθερο χρόνο σας.
  • Υπέρηχο και χρήση δονήσεων υψηλής συχνότητας, για τη μείωση των συμπτωμάτων
Μπορείτε να κάνετε φυσιοθεραπεία μετά από χειρουργική επέμβαση;

Οι γιατροί συνιστούν φυσιοθεραπεία γιατί βοηθάει τον καρπό σας να δυναμώσει.

Οι φυσιοθεραπευτές μας μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε τη χειρουργική ουλή σας για να αποφύγετε τυχόν επιπλοκές. Μπορούν επίσης να προτείνουν συγκεκριμένες ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να ανακτήσετε την κινητικότητα και την ευελιξία σας μετά τη χειρουργική επέμβαση.

Στο iphysio, χρησιμοποιούμε τα μηχανήματα hilterapia και piezowave, καθώς και τεχνικές εργοθεραπείας για την αντιμετώπιση του συνδρόμου καρπιαίου σωλήνα.