ClickCease

Τι είναι η επικονδυλίτιδα έσω;

Η επικονδυλίτιδα έσω ή ο αγκώνας του γκολφέρ (golfers elbow) είναι μια πάθηση που προκαλεί πόνο όταν οι τένοντες των μυών του πήχη σας συνδέονται με την οστική προεξοχή στο εσωτερικό του αγκώνα σας. Ο πόνος μπορεί να εξαπλωθεί στον πήχη και στον καρπό σας.

Ο αγκώνας του γκολφέρ είναι παρόμοιος με τον αγκώνα του τενίστα, ο οποίος εμφανίζεται στο εξωτερικό του αγκώνα. Δεν περιορίζεται όμως στους παίκτες γκολφ.

Οι τενίστες και άλλοι που σφίγγουν τα δάχτυλά τους ή χρησιμοποιούν επανειλημμένα τους καρπούς τους μπορούν επίσης να αναπτύξουν αγκώνα του γκολφέρ.

Ο πόνος του αγκώνα του γκολφέρ δεν χρειάζεται να σας φοβίσει ή να σας κρατήσει μακριά από τις αγαπημένες σας δραστηριότητες. Η ξεκούραση και η κατάλληλη θεραπεία μπορούν να επαναφέρουν την φυσιολογική κίνηση.

    Κλείστε Θεραπεία

    Για να κλείσετε ραντεβού
    συμπληρώστε τα πεδία.
    και Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας
    το συντομότερο δυνατόν.

    Ποια είναι τα συμπτώματα του αγκώνα του γκολφέρ;

    Ο αγκώνας του γκολφέρ χαρακτηρίζεται από:

    Πόνο και τρυφερότητα. Συνήθως, τον αισθάνεστε στην εσωτερική πλευρά του αγκώνα σας, ο πόνος εκτείνεται μερικές φορές κατά μήκος της εσωτερικής πλευράς του πήχη σας. Ο πόνος επιδεινώνεται συνήθως με ορισμένες κινήσεις.

    Ακαμψία. Ο αγκώνας σας μπορεί να είναι άκαμπτος και η γροθιά μπορεί να πονάει.

    Αδυναμία. Μπορεί να αισθάνεστε αδυναμία στα χέρια και τους καρπούς σας.

    Μούδιασμα ή μυρμήγκιασμα. Αυτές οι αισθήσεις μπορεί να ανακλώνται σε ένα ή περισσότερα δάχτυλα – συνήθως στον παράμεσο και στα μικρά δάχτυλα.

    Μπορεί να εμφανιστεί ξαφνικά ή σταδιακά. Ο πόνος μπορεί να επιδεινωθεί με ορισμένες κινήσεις, όπως το χτύπημα με ένα μπαστούνι του γκολφ.

    Από τι προκαλείται ο αγκώνας του γκολφέρ;

    Ο αγκώνας του γκολφέρ προκαλείται από βλάβη στους μύες και τους τένοντες που ελέγχουν τον καρπό και τα δάχτυλά σας.

    Η βλάβη σχετίζεται συνήθως με υπερβολική ή επαναλαμβανόμενη κίνηση – ιδιαίτερα με έντονες κινήσεις καρπού και δακτύλων.

    Η ακατάλληλη ανύψωση, ρίψη ή χτύπημα, καθώς και ανεπαρκής προθέρμανση ή κακή τεχνική, μπορούν επίσης να συμβάλουν στον αγκώνα του γκολφέρ.

    Εκτός από το γκολφ, πολλές δραστηριότητες και επαγγέλματα μπορούν να οδηγήσουν στον αγκώνα του γκολφέρ, όπως:

    Αθλήματα ρακέτας. Η ακατάλληλη τεχνική στο τένις, ειδικά το backhand, μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό στον τένοντα. Η υπερβολική χρήση ρακέτας που είναι πολύ μικρή ή βαριά μπορεί επίσης να οδηγήσει σε τραυματισμό.

    Αθλήματα ρίψης. Η ακατάλληλη τεχνική στο μπέιζμπολ ή στο σόφτμπολ, αλλά και το ποδόσφαιρο, η τοξοβολία και η ρίψη ακοντίου μπορούν επίσης να προκαλέσουν τον αγκώνα του παίκτη γκολφ.

    Προπόνηση με βάρη. Η ανύψωση βαρών χρησιμοποιώντας ακατάλληλη τεχνική, όπως το κύρτωμα των καρπών κατά τη διάρκεια μιας άσκησης δικέφαλου, μπορεί να υπερφορτώσει τους μυς και τους τένοντες του αγκώνα.

    Επαναλαμβανόμενες κινήσεις. Αυτά συμβαίνουν σε τομείς όπως οι κατασκευές, τα υδραυλικά και οι ξυλουργικές εργασίες.

    Ποια η θεραπεία για τον αγκώνα του γκολφέρ;

    Η θεραπεία ξεκινά με την αποφυγή δραστηριότητας που προκαλεί πόνο. Για να ανακουφίσετε τον πόνο, χρησιμοποιήστε πάγο.

    Ξεκούραση. Σταματήστε το γκολφ ή άλλες επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες μέχρι να εξαφανιστεί ο πόνος. Μπορεί να επιδεινώσετε την κατάστασή σας, εάν επιστρέψετε στη δραστηριότητα πολύ σύντομα.

    Εφαρμογή πάγου στην πληγείσα περιοχή. Μπορείτε να εφαρμόσετε παγοκύστες στον αγκώνα σας τρεις έως τέσσερις φορές την ημέρα για αρκετές ημέρες και 15 έως 20 λεπτά κάθε φορά. Για να προστατεύσετε το δέρμα σας, τυλίξτε τον πάγο σε μια πετσέτα.

    Χρησιμοποιήστε στήριγμα. Ο γιατρός σας μπορεί να σας συστήσει να φοράτε στήριγμα αντίθετης δύναμης στον προσβεβλημένο βραχίονά σας, κάτι που μπορεί να μειώσει την μυϊκή πίεση.

    Κάντε διατάσεις και ενδυναμώστε την πληγείσα περιοχή.

    Ποιοι είναι οι παράγοντες κινδύνου;

    Θα μπορούσατε να διατρέχετε μεγαλύτερο κίνδυνο να εμφανίσετε αγκώνα του γκολφέρ εάν:

    • Είστε 40 ετών και άνω.
    • Εκτελείτε επαναλαμβανόμενη δραστηριότητα τουλάχιστον δύο ώρες την ημέρα.
    • Είστε παχύσαρκοι.
    • Είστε καπνιστές.

    Επικοινωνία

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις προσφερόμενες θεραπείες για την επικονδυλίτιδα έσω (golfers elbow).

    Στο iphysio, χρησιμοποιούμε συγκεκριμένες ασκήσεις ενδυνάμωσης που έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματικές. Μπορούμε επίσης να σας δείξουμε κι άλλες χρήσιμες πρακτικές φυσιοθεραπείας.

    Καλέστε τώρα