ClickCease

Τι είναι η τενοντίτιδα;

Η τενοντίτιδα είναι ο ερεθισμός ή η φλεγμονή ενός τένοντα. Η κατάσταση προκαλεί πόνο και ευαισθησία κοντά στην άρθρωση.

Οι περισσότερες περιπτώσεις τενοντίτιδας μπορούν να αντιμετωπιστούν επιτυχώς με ξεκούραση, φυσιοθεραπεία και φάρμακα για τη μείωση του πόνου.

Όταν η τενοντίτιδα είναι σοβαρή και οδηγεί σε ρήξη κάποιου τένοντα, τις περισσότερες περιπτώσεις, χρειάζεται χειρουργική επέμβαση.

    Κλείστε Θεραπεία

    Για να κλείσετε ραντεβού
    συμπληρώστε τα πεδία.
    και Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας
    το συντομότερο δυνατόν.

    Ποια είναι τα συμπτώματα της τενοντίτιδας;

    Τα σημάδια και τα συμπτώματα της τενοντίτιδας τείνουν να εμφανίζονται στο σημείο όπου ένας τένοντας προσκολλάται σε ένα οστό, π.χ. στην άρθρωση του ώμου, και συνήθως περιλαμβάνουν:

    • Πόνο που συχνά περιγράφεται ως αμβλύς, ειδικά όταν μετακινείτε το προσβεβλημένο άκρο ή την άρθρωση.
    • Ευαισθησία

    Ήπιο πρήξιμο

    Ποιοι είναι οι παράγοντες της ανάπτυξης τενοντίτιδας;

    Η εμφάνιση τενοντίτιδας μπορεί να επιδεινωθεί λόγω εργασίας σε συγκεκριμένες θέσεις, ηλικίας ή συμμετοχής σε ορισμένα αθλήματα.

    • Ηλικία

    Καθώς οι άνθρωποι γερνούν, οι τένοντες τους γίνονται λιγότερο ελαστικοί – γεγονός που τους καθιστά ευκολότερους να τραυματιστούν.

    • Δουλειά

    Η τενοντίτιδα είναι πιο συχνή σε άτομα των οποίων η εργασία περιλαμβάνει:

    • Επαναλαμβανόμενες κινήσεις
    • Άγαρμπες κινήσεις
    • Συχνό σήκωμα πάνω από το κεφάλι
    • Δόνηση
    • Ισχυρή καταπόνηση
    • Αθλητισμός

    Μπορεί να έχετε περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξετε τενοντίτιδα ώμου εάν συμμετέχετε σε ορισμένα αθλήματα που περιλαμβάνουν επαναλαμβανόμενες κινήσεις, ειδικά εάν η τεχνική σας δεν είναι η βέλτιστη. Αυτό μπορεί να συμβεί με τα εξής αθλήματα:

    • Μπέιζμπολ
    • Μπάσκετ
    • Μπόουλινγκ
    • Γκολφ
    • Κολύμπι
    • Τένις
    Πώς μπορείτε να προλάβετε την τενοντίτιδα ώμου;

    Ακολουθήστε αυτές τις προτάσεις, αν θέλετε να μειώσετε την πιθανότητα εμφάνισης τενοντίτιδας:

    Ξεκουραστείτε. Αποφύγετε δραστηριότητες που ασκούν υπερβολική πίεση στους τένοντες σας, ειδικά για παρατεταμένες περιόδους. Εάν πονέσετε κατά τη διάρκεια μιας άσκησης, σταματήστε και ξεκουραστείτε.

    Αλλάξτε άσκηση. Εάν μια άσκηση ή δραστηριότητα σάς προκαλεί έναν συγκεκριμένο, επίμονο πόνο, δοκιμάστε κάποια άλλη.

    Βελτιώστε την τεχνική σας. Εάν η τεχνική σας σε μια δραστηριότητα ή άσκηση είναι ελαττωματική, τότε καλύτερα να προετοιμαστείτε για προβλήματα με τους τένοντες σας.

    Κάντε διατάσεις. Αφιερώστε χρόνο μετά την άσκηση για να τεντωθείτε και να μεγιστοποιήσετε το εύρος κίνησης των αρθρώσεων σας. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην ελαχιστοποίηση του επαναλαμβανόμενου τραύματος σε σφιχτούς ιστούς. Η καλύτερη στιγμή για διατάσεις είναι μετά την άσκηση, όταν οι μύες σας έχουν ζεσταθεί.

    Χρησιμοποιήστε την κατάλληλη εργονομία στο χώρο εργασίας. Εάν είναι δυνατόν, λάβετε μια εργονομική αξιολόγηση του χώρου εργασίας σας και προσαρμόστε την καρέκλα, το πληκτρολόγιο και την επιφάνεια εργασίας σας όπως συνιστάται για το ύψος, το μήκος του βραχίονα και τις συνήθεις εργασίες.

    Προετοιμάστε τους μύες σας. Η ενίσχυση των μυών που χρησιμοποιούνται στη δραστηριότητα ή το άθλημα σας μπορεί να τους βοηθήσει να αντέξουν καλύτερα στη πίεση και το φορτίο.

    Ποια η θεραπεία για την τενοντίτιδα ώμου;
    Οι στόχοι της θεραπείας τενοντίτιδας είναι η ανακούφιση του πόνου σας και η μείωση της φλεγμονής. Συχνά, μπορείτε μόνοι σας να φροντίσετε τη τενοντίτιδα, με ξεκούραση, πάγο και παυσίπονα.

    Επίσης, μπορείτε να λάβετε συνταγογραφούμενα φάρμακα ή να υποβληθείτε σε χειρουργική επέμβαση, αν η τενοντίτιδα είναι σε προχωρημένο στάδιο. Χρήσιμη και ευρέως χρησιμοποιούμενη είναι η φυσιοθεραπεία.

    Πώς βοηθάει η φυσιοθεραπεία την τενοντίτιδα ώμου;
    Ενδέχεται να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα ειδικής άσκησης που έχει σχεδιαστεί από τους φυσιοθεραπευτές του iphysio για διατάσεις και ενίσχυση της προσβεβλημένης μονάδας μυϊκού τένοντα.

    Για παράδειγμα, η εκκεντρική ενδυνάμωση - η οποία δίνει έμφαση στη συστολή ενός μυός κατά την επιμήκυνση - έχει αποδειχθεί ότι είναι μια πολύ αποτελεσματική θεραπεία για πολλές χρόνιες καταστάσεις τένοντα και θεωρείται πλέον θεραπεία πρώτης γραμμής.

    Από τι προκαλείται η τενοντίτιδα;
    Αν και η τενοντίτιδα μπορεί να προκληθεί από έναν ξαφνικό τραυματισμό, η πάθηση είναι πολύ πιο πιθανό να οφείλεται στην επανάληψη μιας συγκεκριμένης κίνησης με την πάροδο του χρόνου. Οι περισσότεροι άνθρωποι αναπτύσσουν τενοντίτιδα επειδή η δουλειά ή τα χόμπι τους περιλαμβάνουν επαναλαμβανόμενες κινήσεις, οι οποίες ασκούν πίεση στους τένοντες.

    Η χρήση της σωστής τεχνικής είναι ιδιαίτερα σημαντική κατά την εκτέλεση επαναλαμβανόμενων αθλητικών κινήσεων ή δραστηριοτήτων που σχετίζονται με την εργασία. Η μη βέλτιστη χρήση τεχνικής μπορεί να κουράσει τον τένοντα και να οδηγήσει σε εμφάνιση τενοντίτιδας.

    Επικοινωνία

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις προσφερόμενες θεραπείες της τενοντίτιδας ώμου.

    Μπορείτε επίσης να διαβάσετε περισσότερα για την Φυσικοθεραπεία της τενοντίτιδας ώμου.

    Καλέστε τώρα