ClickCease

Τι περιλαμβάνει η φυσιοθεραπεία για τις ρήξεις τενόντων;

Οι τυπικές πρακτικές αποκατάστασης για μια ρήξη τένοντα περιλαμβάνουν ασκήσεις διατάσεων και ευελιξίας, προπόνηση δύναμης, θερμοθεραπεία, βαθύ μασάζ, προπόνηση αντοχής και ασκήσεις ευκινησίας.

Φυσικά, οι θεραπείες διαφέρουν ανάλογα με τον τένοντα που έχει υποστεί βλάβη, αλλά υπάρχουν γενικές οδηγίες για πιθανές επιλογές που θα χρησιμοποιήσουν οι φυσιοθεραπευτές μας.

Είναι σημαντικό για τον τραυματισμένο τένοντα να ανακτήσει την ευελιξία του προκειμένου να επουλωθεί πλήρως και να αποφευχθεί ο διαρκής πόνος.

    Κλείστε Θεραπεία

    Για να κλείσετε ραντεβού
    συμπληρώστε τα πεδία.
    και Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας
    το συντομότερο δυνατόν.

    Πώς μπορεί να βοηθήσει ο φυσιοθεραπευτής μας;

    Ο φυσιοθεραπευτής μας μπορεί να αντιμετωπίσει τον τραυματισμό σας με ζέστη ή κρύο ή να σας προτείνει να δοκιμάσετε υδρομασάζ. Ορισμένες άλλες μέθοδοι είναι η ηλεκτρική διέγερση, ο υπέρηχος ή το μασάζ.

    Πιθανότατα, θα κάνετε ασκήσεις και διατάσεις στο σπίτι. Μαζί με τη δουλειά που θα κάνετε στα ραντεβού θεραπείας σας, θα σας βοηθήσουν να θεραπευθείτε καλύτερα, γρηγορότερα και ασφαλέστερα.

    Επιπλέον, ο φυσιοθεραπευτής μας μπορεί να θέσει αυτούς τους στόχους για εσάς:

    • Βελτίωση κίνησης άρθρωσης. Ονομάζεται επίσης αύξηση του «εύρους κίνησης» σας. Θα σας δώσει ασκήσεις, οι οποίες ξεκινούν αμέσως μετά τον τραυματισμό σας. Μπορεί να περιλαμβάνουν οδήγηση με στάσιμο ποδήλατο ή έκταση και κάμψη του ποδιού σας.
    • Μείωση πρηξίματος. Θα παγώσει την άρθρωση όσο αντέχετε για να κυκλοφορήσει καλύτερα το αίμα σας.
    • Διατήρηση μυϊκής δύναμης. Ο αριθμός των σετ και των επαναλήψεων ποικίλει, ανάλογα με τον τραυματισμό σας, αλλά οι ασκήσεις περιλαμβάνουν ανύψωση με ίσια πόδια, καθίσματα, εκτάσεις ποδιών και πρέσα ποδιών.
    • Αερόβιο. Οι ασκήσεις περιλαμβάνουν κολύμπι και χρήση στατικού ποδηλάτου ή ελλειπτικού.

    Ο στόχος της φυσικοθεραπείας μετά την επέμβαση είναι να λειτουργήσει η άρθρωση σας κανονικά και με ασφάλεια σε όσο το δυνατόν συντομότερο χρονικό διάστημα.

    Θα λάβετε ένα σχέδιο προσαρμοσμένο μόνο για εσάς, αλλά η αποκατάσταση συνήθως εμπίπτει σε αυτό το μοτίβο:

    • Εβδομάδες 1-3. Ο στόχος σας είναι να αυξήσετε το εύρος κίνησης και να κινηθείτε χωρίς πατερίτσες. Οι ασκήσεις περιλαμβάνουν προπόνηση με βάρη, στατικό ποδήλατο και ανύψωση ποδιών.
    • Εβδομάδες 4-6. Θα συνεχίσετε με ασκήσεις που έχουν σχεδιαστεί για να σας επιτρέπουν να τεντώνετε και να λυγίζετε την άρθρωση όσο το δυνατόν περισσότερο. Οι στόχοι σας περιλαμβάνουν την προσπάθεια να επαναφέρετε τον τρόπο περπατήματος στο φυσιολογικό.
    • Εβδομάδες 7-16. Οι στόχοι σας είναι να επιτύχετε όλο το εύρος κίνησης, αποτρέποντας το πρήξιμο και τον πόνο με ασκήσεις. Αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν τη χρήση μηχανημάτων όπως διάδρομο και ελλειπτικό. Το κολύμπι ή η υπαίθρια ποδηλασία μπορεί επίσης να είναι μέρος του προγράμματος.
    Ποιες ασκήσεις περιλαμβάνονται;

    Η προπόνηση δύναμης θα διασφαλίσει ότι μειώνονται σημαντικά οι πιθανότητες επανατραυματισμού του τένοντα.

    Η θερμοθεραπεία με υπερήχους είναι γνωστό ότι αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος, επιτρέποντας μια υποβοηθούμενη διαδικασία επούλωσης.

    Το βαθύ μασάζ προσφέρει ποικίλα πλεονεκτήματα για την ευελιξία και την κυκλοφορία, καθώς και για την αποφυγή μελλοντικών τραυματισμών.

    Οι προπονήσεις αντοχής είναι πολύ συνηθισμένες όταν ασχολείστε με τους τένοντες του κάτω μισού του σώματος σε ρήξη, καθιστώντας μια στάσιμη προτιμώμενη επιλογή.

    Ο φυσιοθεραπευτής μας θα χρησιμοποιήσει ένα συνδυασμό τεχνικών για την ανακούφιση του πόνου και θα ενισχύσει τον συντονισμό, τη δύναμη και την ευελιξία σας. Ίσως χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε εξοπλισμό άσκησης.

    Επικοινωνία

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις προσφερόμενες φυσικοθεραπείες έπειτα από ρήξεις τενόντων.

    Καλέστε τώρα