Δισκοκήλη στην αυχενική μοίρα

Τι είναι η δισκοκήλη;

Η δισκοκήλη (οσφυϊκή ριζοπάθεια ή αυχενική ριζοπάθεια ή κήλη μεσοσπονδύλιου δίσκου ή ρήξη δίσκου) είναι πάθηση της σπονδυλικής στήλης και του δίσκου που μετατοπίζεται από τον δακτύλιο μέσα στη σπονδυλική στήλη μέσω ρήξης στο δακτύλιο. Οι δίσκοι που σχηματίζουν κήλη συνήθως βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο εκφυλισμού. Ο νωτιαίος σωλήνας έχει περιορισμένο χώρο, ο οποίος είναι ανεπαρκής για το νωτιαίο νεύρο και το δίσκο με την κήλη. Έτσι, ο δίσκος πιέζει τα νωτιαία νεύρα, προκαλώντας συχνά πόνο, ο οποίος μπορεί να είναι σοβαρός.

Η δισκοκήλη μπορεί να εμφανιστεί σε οποιοδήποτε μέρος της σπονδυλικής στήλης. Πιο συνηθισμένοι είναι οι αυχενικοί δίσκοι στο κάτω μέρος της πλάτης (οσφυϊκή μοίρα της σπονδυλικής στήλης), αλλά μπορεί να εμφανιστούν επίσης στον αυχένα (αυχενική σπονδυλική στήλη). Η περιοχή στην οποία βιώνεται ο πόνος εξαρτάται από το μέρος της σπονδυλικής στήλης που επηρεάζεται.

Από τι προκαλείται η δισκοκήλη;

Μια θλάση ή ένας απλός τραυματισμός μπορούν να προκαλέσουν δισκοκήλη. Ωστόσο, ο δίσκος εκφυλίζεται φυσικά καθώς μεγαλώνει και οι σύνδεσμοι που τον κρατούν στη θέση τους αρχίζουν να εξασθενούν. Καθώς αυτός ο εκφυλισμός εξελίσσεται, μια σχετικά μικρή πίεση ή κίνηση περιστροφής μπορεί να προκαλέσει ρήξη ενός δίσκου.

Ορισμένα άτομα μπορεί να είναι πιο ευάλωτα σε προβλήματα δίσκου και, ως εκ τούτου, μπορεί να υποφέρουν από κήλη σε διάφορα σημεία κατά μήκος της σπονδυλικής στήλης. Έρευνες έδειξαν ότι μπορεί να υπάρχει προδιάθεση για δισκοκήλη σε οικογένειες με πολλά μέλη που έχουν επηρεαστεί.

Ποιος ο ρόλος της φυσιοθεραπείας στην αντιμετώπιση της δισκοκήλης;

Η φυσιοθεραπεία παίζει συχνά σημαντικό ρόλο στην αποκατάσταση από τη δισκοκήλη. Οι μέθοδοι της όχι μόνο προσφέρουν άμεση ανακούφιση από τον πόνο, αλλά επίσης σας διδάσκουν πώς να ρυθμίσετε το σώμα σας σωστά για να αποφύγετε περαιτέρω τραυματισμό.

Υπάρχει μεγάλη ποικιλία τεχνικών φυσιοθεραπείας. Οι παθητικές θεραπείες χαλαρώνουν το σώμα σας και περιλαμβάνουν βαθύ μασάζ ιστού, θεραπεία με ζεστό και κρύο, ηλεκτρική διέγερση (π.χ. TENS) και υδροθεραπεία.

Στο iphysio, για τη θεραπεία της δισκοκήλης χρησιμοποιούμε κρεβάτι αποσυμπίεσης δισκοκήλης, το hilterapia, το k-laser cube 4, χειροκίνητη θεραπεία, καθώς και θεραπεία με διαμαγνητική αντλία.

Το πρόγραμμα φυσιοθεραπείας συνήθως ξεκινά με παθητικές θεραπείες. Αλλά μόλις το σώμα σας επουλωθεί, μπορείτε να ξεκινήσετε πιο ενεργές θεραπείες που θα ενισχύσουν το σώμα σας και θα αποτρέψουν περαιτέρω πόνο. Ο φυσιοθεραπευτής του iphysio θα συνεργαστεί μαζί σας και θα βγάλει ένα πρόγραμμα που ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες σας.

Ποιες είναι οι παθητικές φυσιοθεραπείες για τη δισκοκήλη;

Βαθύ μασάζ ιστών: Υπάρχουν περισσότεροι από 100 τύποι μασάζ, αλλά το βαθύ μασάζ ιστών είναι μια ιδανική επιλογή εάν πάσχετε από δισκοκήλη επειδή μέσω αυτού ασκείται μεγάλη πίεση για την ανακούφιση της έντασης των μυών και των σπασμών, οι οποίοι αναπτύσσονται για να αποτρέψουν την κίνηση των μυών στην πληγείσα περιοχή.

Θεραπεία με ζεστό και κρύο: Και οι δύο θεραπείες προσφέρουν το δικό τους σύνολο πλεονεκτημάτων και ο φυσιοθεραπευτής του iphysio μπορεί να τις εναλλάσσει για να προσφέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Υδροθεραπεία: Ως παθητική θεραπεία, η υδροθεραπεία μπορεί να περιλαμβάνει απλώς το να κάθεστε σε μια μπανιέρα κάνοντας υδρομασάζ ή το να κάνετε ζεστό ντους. Η υδροθεραπεία ανακουφίζει τον πόνο και χαλαρώνει τους μυς.

Διαδερμική ηλεκτρική νευρική διέγερση (TENS): Μια μηχανή TENS χρησιμοποιεί ηλεκτρικό ρεύμα για να διεγείρει τους μυς σας ανώδυνα. Τα ηλεκτρόδια που ακουμπούν στο δέρμα σας στέλνουν λίγο ηλεκτρικό ρεύμα σε βασικά σημεία της νευρικής οδού. Η TENS μειώνει τους μυϊκούς σπασμούς και πιστεύεται γενικά ότι προκαλεί την απελευθέρωση ενδορφινών, που είναι φυσικά παυσίπονα του σώματός σας.

Είναι σημαντικό να μάθετε πώς να ασκείτε και να ρυθμίζετε την πλάτη σας μετά τη λήξη της φυσιοθεραπείας. Εάν δεν εφαρμόσετε αυτά που θα μάθετε κατά τη διάρκεια της φυσιοθεραπείας, δεν θα απολαύσετε τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Φροντίζοντας μόνοι σας την πλάτη σας, μπορείτε να αποτρέψετε περαιτέρω πόνο από τη δισκοκήλη.

μοίρασε αυτό το post

Αθλητικές Κακώσεις

Τι είναι η στενωτική τενοντοελυτρίτιδα De Quervain;

Τι είναι η στενωτική τενοντοελυτρίτιδα De Quervain; Αδιαμφισβήτητα, στη σημερινή εποχή με το γρήγορο τρόπο ζωής και τις δύσκολες συνθήκες καταπονούμε, περισσότερο από κάθε άλλη

Αθλητικές Κακώσεις

Μύθοι και αλήθειες για τη φυσικοθεραπεία

Μύθοι και αλήθειες για τη φυσικοθεραπεία Η φυσικοθεραπεία είναι ένας γνωστός και διαδεδομένος όρος στις ημέρες μας. Ενώ όμως όλοι έχουμε ακούσει για φυσικοθεραπεία πόσοι

Οστεοαρθρίτιδα ισχίου – η πάθηση

Η οστεοαρθρίτιδα ισχίου είναι μία αρκετά συχνή πάθηση που εμφανίζεται σε μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού άνω των 50 ετών αλλά -πιο σπάνια- και σε νεότερους.

Οστεοαρθρίτιδα γονάτου – η πάθηση

Η οστεοαρθρίτιδα γονάτου είναι η πάθηση κατά την οποία η άρθρωση εκφυλίζεται και τα οστά αρχίζουν να εφάπτονται επώδυνα. Η χρόνια αυτή νόσος παρατηρείται συνήθως

Ορθοπεδικές Παθήσεις

Τι είναι το οστικό οίδημα;​​

Ti είναι το οστικό οίδημα;​ Το οστικό οίδημα είναι ένας τύπος οστικής βλάβης. Ένα οστικό οίδημα διαφοροποιείται από τους εναλλακτικούς τύπους κατάγματος κατά το οποίο

Καλοκαιρινές δραστηριότητες και φυσικοθεραπεία

Καλοκαιρινές δραστηριότητες  Το καλοκαίρι έφτασε και είναι η ομορφότερη εποχή για υπαίθριες δραστηριότητες, σωματική άσκηση και extreme sports. 4 πράγματα που πρέπει να προσέξετε για

Για οποιαδήποτε φυσικοθεραπευτική συμβουλή, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.