Τενοντοελυτρίτιδα de Quervain

Ποια η θεραπεία της τενοντοελυτρίτιδας de Quervain;

Η αρχική θεραπεία της τενοντοελυτρίτιδας de Quervain μπορεί να περιλαμβάνει:

• Ακινητοποίηση του αντίχειρα και του καρπού σας, διατηρώντας τους ευθεία με νάρθηκα για να στηρίξετε τους τένοντες σας.
  • Αποφυγή των επαναλαμβανόμενων κινήσεων του αντίχειρα όσο το δυνατόν περισσότερο
  • Αποφυγή πιασίματος με τον αντίχειρά σας όταν μετακινείτε τον καρπό σας από πλευρά σε πλευρά.
  • Εφαρμογή πάγου στην πληγείσα περιοχή

Μια αποτελεσματική μέθοδος θεραπείας είναι η φυσιοθεραπεία.

Οι φυσιοθεραπευτές μας μπορούν να εξετάσουν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείτε τον καρπό σας και να σας προτείνουν τρόπους για να κάνετε προσαρμογές ώστε να ανακουφίσετε την ένταση στους καρπούς σας.

Ο φυσιοθεραπευτής μας μπορεί επίσης να σας διδάξει ασκήσεις για τον καρπό, το χέρι και τον πήχη σας για να ενισχύσετε τους μυς σας, να μειώσετε τον πόνο και να περιορίσετε τον ερεθισμό των τενόντων.

Στο πρότυπο κέντρο iphysio, χρησιμοποιούνται τα μηχανήματα hilterapia, piezowave, καθώς και τεχνικές εργοθεραπείας και η χειροκίνητη θεραπεία mulligan για την θεραπεία της τενοντοελυτρίτιδας de Quervain.

i-physio φυσικοθεραπεία & Αποκατάσταση
Ποια η θεραπεία της τενοντοελυτρίτιδας de Quervain;

Η αρχική θεραπεία της τενοντοελυτρίτιδας de Quervain μπορεί να περιλαμβάνει:

• Εφαρμογή πάγου στην πληγείσα περιοχή

Μια αποτελεσματική μέθοδος θεραπείας είναι η φυσιοθεραπεία.

Ποια τα συμπτώματα της τενοντοελυτρίτιδας de Quervain;

Το κύριο σύμπτωμα της τενοντοελυτρίτιδας του de Quervain είναι ο πόνος ή/και η ευαισθησία στη βάση του αντίχειρα σας. Μπορεί επίσης να αισθανθείτε πόνο που ανεβαίνει έως και τον πήχη σας. Ο πόνος μπορεί να αναπτυχθεί αργά ή να εμφανιστεί ξαφνικά.

Μπορεί να επιδεινωθεί όταν χρησιμοποιείτε το χέρι, τον αντίχειρα ή τον καρπό σας.
Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν:

• Οίδημα κοντά στη βάση του αντίχειρα σας.
  • Μούδιασμα στο πίσω μέρος του αντίχειρα και του δείκτη σας.
  • Ένα αίσθημα «πιασίματος» ή «σπασίματος» όταν μετακινείτε τον αντίχειρά σας.
  • Έναν ήχο τριξίματος, καθώς οι τένοντες κινούνται μέσα στα πρησμένα στρώματα.

Τι προκαλεί την τενοντοελυτρίτιδα de Quervain;

Η πιο συνηθισμένη αιτία της τενοντοελυτρίτιδας de Quervain είναι η χρόνια υπερβολική χρήση του καρπού. Οι επαναλαμβανόμενες κινήσεις μέρα με τη μέρα προκαλούν ερεθισμό και πόνο.

Μια κοινή κίνηση που την προκαλεί είναι η τοποθέτηση ενός παιδιού στο κάθισμα του αυτοκινήτου. Μία άλλη είναι η ανύψωση βαριών τσαντών παντοπωλείου από τις λαβές.

Άλλες αιτίες θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν άμεσο τραυματισμό στον καρπό ή/και φλεγμονώδη αρθρίτιδα.
Είναι πιθανότερο να αναπτύξετε την τενοντοελυτρίτιδα de Quervain εάν:

• Είστε γυναίκα.
  • Είστε 40 ετών και άνω.
  • Το χόμπι ή η δουλειά σας περιλαμβάνει επαναλαμβανόμενες κινήσεις χεριών και καρπού. Αυτή είναι μια πολύ κοινή αιτία.
  • Τραυματίσατε τον καρπό σας. Ο ουλώδης ιστός μπορεί να περιορίσει την κίνηση των τενόντων σας.
  • Είστε έγκυος. Οι ορμονικές αλλαγές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να την προκαλέσουν.
  • Έχετε αρθρίτιδα.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις προσφερόμενες θεραπείεςτης τενοντοελυτρίτιδας de Quervain.