Αρθρίτιδα ώμου – Περιαρθρίτιδα ώμου

Τι είναι η αρθρίτιδα ώμου - περιαρθρίτιδα ώμου;

Η αρθρίτιδα ώμου είναι βλάβη στον χόνδρο μέσα στην άρθρωση του ώμου. Ο ώμος έχει δύο αρθρώσεις. Η αρθρίτιδα ώμου αναφέρεται συνήθως στη μεγαλύτερη ένωση αρθρώσεων που ονομάζεται βραχιόνια άρθρωση.

Όταν ο χόνδρος στον ώμο αρχίζει να αποδυναμώνεται επιφανειακά και τελικά στα βαθύτερα στρώματα, τότε ονομάζεται αρθρίτιδα ώμου.

Η ακρομικυκλική ή άρθρωση AC, δηλαδή η δεύτερη άρθρωση στον ώμο, μπορεί επίσης να εμφανίσει αρθρίτιδα γνωστή και ως αρθρίτιδα άρθρωσης AC.

Ποια είναι τα σημάδια και συμπτώματα της αρθρίτιδας ώμου;

Το πιο συνηθισμένο παράπονο κάποιου/ας με αρθρίτιδα ώμου είναι ο πόνος. Ο πόνος επιδεινώνεται με δραστηριότητες και βελτιώνεται με ξεκούραση. Οι δραστηριότητες που απαιτούν τα χέρια να σηκώνονται πάνω από το κεφάλι είναι συνήθως πιο οδυνηρές.

Εκτός από τον πόνο, οι ασθενείς με αρθρίτιδα ώμου παραπονούνται για απώλεια κίνησης. Τα οστά δεν μπορούν να γλιστρήσουν εύκολα από ένα άλλο, οπότε ο ώμος δεν κινείται επίσης.

Αυτό μπορεί επίσης να προκαλέσει αίσθηση τριψίματος (που ονομάζεται κριγμός). Αυτό οφείλεται στο ότι τα οστά τρίβονται μεταξύ τους χωρίς να υπάρχει χόνδρος μεταξύ τους.

Ευτυχώς, δεν αναπτύσσουν πόνο και απώλεια κίνησης σε όλους όσοι αναπτύσσουν αρθρίτιδα. Στην πραγματικότητα, ορισμένα άτομα με σοβαρήκαταστροφή των αρθρώσεων έχουν λίγα συμπτώματα.

Πώς η φυσιοθεραπεία μειώνει τα συμπτώματα της αρθρίτιδας στον ώμο;

Ένας φυσιοθεραπευτής του iphysio χρησιμοποιεί τις ακόλουθες θεραπείες για αποτελεσματική ανακούφιση από τα συμπτώματα:

Ασκήσεις ενδυνάμωσης. Η βελτίωση της αντοχής του στροφικού πετάλου και άλλων μυών ώμου μειώνει την αδυναμία και την ακαμψία και αυξάνει το εύρος κίνησης. Οι ισχυροί μύες των ώμων βοηθούν στην άρση της πίεσης των αρθρώσεων, γεγονός που μειώνει τον πόνο.

Θερμότητα και πάγος. Η εφαρμογή θερμότητας χαλαρώνει τους μυς των ώμων για να βελτιώσει το εύρος κίνησης. Η εφαρμογή πάγου μειώνει τη φλεγμονή και τον πόνο.

Υπέρηχος και ηλεκτρική διέγερση. Η ενεργοποίηση ασθενών μυών με υπερηχογράφημα και ηλεκτρική διέγερση βελτιώνει την ατροφία και την αδυναμία.

Μασάζ. Το μασάζ των ώμων και των άνω μυών της πλάτης μειώνει τη φλεγμονή και τον πόνο.

Διατάσεις. Οι διατάσεις βελτιώνουν το εύρος κίνησης.

Από τι προκαλείται η αρθρίτιδα ώμου;

Η αρθρίτιδα ώμου είναι συχνότερη σε άτομα άνω των 50 ετών.

Οι νεότεροι άνθρωποι μπορεί να αναπτύξουν αρθρίτιδα μετά από τραύμα ή άλλους τραυματισμούς στον ώμο, όπως κατάγματα, εξαρθρώσεις ή λοίμωξη.

Η αρθρίτιδα μπορεί επίσης να είναι κληρονομική.

Ποια η θεραπεία για την αρθρίτιδα ώμου;

Η θεραπεία της αρθρίτιδας ώμου ξεκινά με μη χειρουργική θεραπεία και μερικές από αυτές τις επιλογές μπορεί να περιλαμβάνουν:

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις προσφερόμενες θεραπείες της Αρθρίτιδας ώμου – Περιαρθρίτιδας ώμου.