Ασβεστοποιός Τενοντίτιδα Ώμου

Τι είναι η ασβεστοποιός τενοντίτιδα ώμου;

Σε μαλακό ιστό μπορεί να σχηματιστεί εναπόθεση ασβεστίου, όπως στους τένοντες του στροφικού τενόντιου πετάλου στον ώμο. Μόλις σχηματιστούν οι εναποθέσεις ασβεστίου, οι τένοντες μπορεί να πάθουν φλεγμονή και να προκαλέσουν πόνο.

Αυτή η φλεγμονή και πόνος ονομάζεται ασβεστοποιός τενοντίτιδα στους ώμους. Αυτή η κατάσταση συνήθως αναπτύσσεται με την πάροδο του χρόνου.

Τα συμπτώματα συνήθως δεν εμφανίζονται παρά μόνο μετά το σχηματισμό ασβεστίου. Ο πόνος στον ώμο μπορεί να γίνει χειρότερος μόλις αρχίσει η απορρόφηση του ασβεστίου από το σώμα.

Αυτή η κατάσταση μπορεί να είναι θεραπεύσιμη. Εάν υποψιάζεστε ότι έχετε αυτήν την πάθηση, επικοινωνήστε με το γιατρό σας ή έναν φυσιοθεραπευτή μας.

Πώς αντιμετωπίζεται η ασβεστοποιός τενοντίτιδα του ώμου;

Οι περισσότερες περιπτώσεις ασβεστοποιού τενοντίτιδας υποχωρούν με την πάροδο του χρόνου. Συζητήστε με το γιατρό σας ή μαζί μας για την καλύτερη λύση για εσάς. Οι επιλογές περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:

Ιατρική περίθαλψη

Το πρόγραμμα ιατρικής περίθαλψης πιθανότατα θα περιλαμβάνει:

• Μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη φάρμακα
  • Ξεκούραση
  • Θερμοφόρες ή/και παγοκύστες
  • Φυσιοθεραπεία για την ενδυνάμωση των μυών
  • Στεροειδές (όπως η κορτιζόνη) απευθείας στον ώμο σας – μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μείωση της φλεγμονής και του πόνου
  • Φυσιοθεραπεία

Ο γιατρός σας μπορεί να σας παραπέμψει σε φυσιοθεραπευτή για θεραπεία. Ο φυσιοθεραπευτής μας θα χρησιμοποιήσει διαφορετικές θεραπείες για να μειώσειτον πόνο και τη φλεγμονή. Πιθανές θεραπείες περιλαμβάνουν:

• Παγοκύστες
    • Θερμοφόρες
    • Υπέρηχο – μια συσκευή που χρησιμοποιεί ηχητικά κύματα υψηλής ενέργειας για να μειώσει τον πόνο στον μαλακό ιστό
    • Διαδερμική ηλεκτρική νευρική διέγερση (TENS) – χρησιμοποιείται για τη μείωση της μυϊκής δυσκαμψίας ή των σπασμών

Μόλις τα συμπτώματα αρχίσουν να μειώνονται, θα συνεργαστείτε με τον φυσιοθεραπευτή μας για να δυναμώσετε τους μυς σας και να αυξήσετε το εύρος κίνησής σας.

Το κέντρο μας χρησιμοποιεί τα μηχανήματα shockwave piezowave, hilterapia, game ready, tecar και μαγνητικό διεγέρτη για την θεραπεία της ασβεστοποιού τενοντίτιδας ώμου.

Ποια είναι τα συμπτώματα της ασβεστοποιού τενοντίτιδας ώμου

Εάν έχετε κάποιο από αυτά τα συμπτώματα, μην υποθέσετε ότι οφείλεται σε ασβεστοποιό τενοντίτιδα, γιατί μπορεί να έχουν προκληθεί από άλλες καταστάσεις ή παθήσεις. Ενημερώστε το γιατρό σας εάν έχετε κάποιο από αυτά:

• Απότομη έναρξη του πόνου
  • Έντονο πόνο με την κίνηση των ώμων
  • Ακαμψία ώμου
  • Απώλεια του εύρους κίνησης των ώμων
  • Πόνο που διαταράσσει τον ύπνο
  • Ευαισθησία στο στροφικό τενόντιο πέταλο
  • Απώλεια μυϊκής μάζας

Αιτίες της ασβεστοποιού τενοντίτιδας του ώμου

Η ακριβής αιτία είναι άγνωστη. Η κατάσταση εμφανίζεται πιο συχνά από τη θλάση ή ρήξη του ώμου.

Η γήρανση παίζει επίσης ρόλο στην ανάπτυξή της.

Είναι πιο συχνή σε άτομα άνω των 40 ετών.

Ποιοι οι κίνδυνοι από την ασβεστοποιό τενοντίτιδα ώμου

Είναι πιο πιθανό να αναπτύξετε ασβεστοποιό τενοντίτιδα εάν είστε:

• Άνω των 40 ετών
  • Γυναίκα

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις προσφερόμενες θεραπείες την ασβεστοποιό τενοντίτιδα του ώμου;