Μερική ρήξη υπερακανθίου

Τι είναι η ρήξη υπερακανθίου;

Η ρήξη υπερακανθίου είναι η θλάση ή η ρήξη του τένοντα του υπερακανθίου μυός, που βρίσκεται στο πίσω μέρος του ώμου.

Ποια είναι η θεραπεία για τη ρήξη υπερακανθίου;

Μια ρήξη υπερακανθίου μπορεί να αντιμετωπιστεί με φαρμακευτική αγωγή, φυσιοθεραπεία, ενέσεις στεροειδών ή χειρουργική επέμβαση:

• Τα φάρμακα μπορεί να περιλαμβάνουν παυσίπονα και αντιφλεγμονώδηφάρμακα για τη μείωση του πρηξίματος στον ώμο.
  • Η φυσιοθεραπεία περιλαμβάνει συμβουλές για ασκήσεις που πρέπει να εκτελεστούν για να αποκατασταθεί η ευελιξία και η δύναμη στον ώμο σας. Είναι μια κοινή μορφή θεραπείας, που εφαρμόζει το φυσιοθεραπευτήριο iphysio, τόσο για μικρούς τραυματισμούς στον ώμο όσο και για ασθενείς που αναρρώνουν από χειρουργική επέμβαση στον ώμο.
  • Οι ενέσεις στεροειδών μερικές φορές συνιστώνται για βραχυπρόθεσμηανακούφιση από τον πόνο εάν το φάρμακο δεν λειτουργήσει.
  • Η χειρουργική επέμβαση μπορεί να εξεταστεί εάν ο τένοντας έχει σοβαρή ρήξη και είναι απίθανο να επουλωθεί από μόνος του. Η χειρουργική επέμβαση μπορεί να συνεπάγεται την επανασύνδεση του τένοντα ή τη μεταφορά ενός κοντινού τένοντα για την αντικατάσταση του κατεστραμμένου. Σε ακραίες περιπτώσεις, η χειρουργική επέμβαση μπορεί να περιλαμβάνει αντικατάσταση της άρθρωσης του ώμου.

Κατά τη διάρκεια της εξέτασης και της αποκατάστασης, είναι σημαντικό να απομονωθούν όσο το δυνατόν περισσότερο οι μύες του στροφικού τενόντιου πετάλου. Αυτό συμβαίνει επειδή οι μύες του στροφικού τενόντιου πετάλου μπορούν να κουραστούν, να τραυματιστούν ή να ατροφήσουν. Η φυσιοθεραπεία έχει ευεργετική επίδραση όταν αποτελεί μέρος ενός προγράμματος θεραπείας.

Ποιοι είναι οι στόχοι της φυσιοθεραπείας;

Στο κέντρο μας χρησιμοποιούμε το μηχάνημα hilterapia, τη διαμαγνητική αντλία και τη χειροκίνητη θεραπεία με ενδυνάμωση για την θεραπεία από τη μερική ρήξη υπερακανθίου.

Οι στόχοι της φυσιοθεραπείας για την αντιμετώπιση της ρήξης υπερακανθίου είναι:

• Η μείωση του πόνου και της μυϊκής έντασης στην ωμοπλάτη και την περιοχή του αυχένα, προκειμένου να προωθηθεί η κινητικότητα της ωμοπλάτης. Αυτό εξασφαλίζει τη σωστή θέση του γλενοειδούς. Οι στοχευόμενοι μύες είναι οι ελάσσονας θωρακικός μυς, ο άνω τραπεζοειδής και ο ανελκτήρας της ωμοπλάτης.
  • Η βελτίωση της λανθασμένης θέσης της βάσης της κεφαλής, προκειμένου να αποκατασταθεί η κινητικότητα της ωμοπλάτης.
  • Η ενίσχυση των μυών που σταθεροποιούν και κινούν τον ώμο, του άνω μέρους του πρόσθιου οδοντωτού μυ και των μυών του στροφικού τενόντιου πετάλου.
  • Η ανάκτηση της ιδιοδεκτικότητας και του αυτοματισμού κίνησης με την αποκατάσταση των νευροκινητήρων.

Ποια είναι τα συμπτώματα της ρήξης υπερακανθίου;

Τα συμπτώματα της ρήξης υπερακανθίου περιλαμβάνουν:

• Πόνο όταν σηκώνετε και κατεβάζετε το χέρι σας
  • Πόνο όταν ξαπλώνετε στον τραυματισμένο ώμο
  • Δυσκαμψία στον ώμο
  • Περιορισμένο εύρος κίνησης

Συνήθως, η ρήξη υπερακανθίου λόγω τραυματισμού προκαλεί άμεσο έντονο πόνο και αδυναμία στο χέρι. Σε περιπτώσεις εκφυλιστικής ρήξης, ο πόνος είναι ήπιος στην αρχή και αυξάνεται σταδιακά με την πάροδο του χρόνου.

Είναι σημαντικό να ζητήσετε ιατρική συμβουλή εάν αντιμετωπίζετε τα παραπάνω συμπτώματα. Τραυματισμοί στο στροφικό τενόντιο πέταλο μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια κίνησης ή αδυναμία αν δεν θεραπευτούν.

Από τι προκαλείται η ρήξη υπερακανθίου;

Η ρήξη υπερακανθίου μπορεί να προκληθεί ανυψώνοντας κάτι πολύ βαρύ, πέφτοντας πάνω στο χέρι σας ή βγάζοντας τον ώμο σας.
Είναι πιο πιθανό να κινδυνεύετε από ρήξη υπερακανθίου εάν:

• Είστε άνω των 40 ετών
  • Ανυψώνετε βαριά αντικείμενα ή βάρη σε τακτική βάση
  • Κάνετε δουλειά που περιλαμβάνει ανύψωση των χεριών σας, όπως ζωγραφική, υδραυλικά και ξυλουργικά.
  • Ασχολείστε με αθλήματα, όπως τένις ή κρίκετ.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις προσφερόμενες θεραπείες της ρήξη υπερακανθίου.