Συμφυτική θυλακίτιδα του ώμου (παγωμένος ώμος)

Τι είναι η θυλακίτιδα του ώμου;

Ο παγωμένος ώμος, επίσης γνωστός ως συμφυτική θυλακίτιδα ώμου, είναι μια κατάσταση που χαρακτηρίζεται από δυσκαμψία και πόνο στην άρθρωση του ώμου σας. Τα σημάδια και τα συμπτώματα συνήθως ξεκινούν σταδιακά, επιδεινώνονται με την πάροδο του χρόνου και στη συνέχεια υποχωρούν, συνήθως σε ένα με τρία έτη.

Ο κίνδυνος ανάπτυξης παγωμένου ώμου αυξάνεται εάν αναρρώνετε από ιατρική πάθηση που σας εμποδίζει να μετακινήσετε το χέρι σας – όπως εγκεφαλικό επεισόδιο ή μαστεκτομή.

Τι περιλαμβάνει η θεραπεία για τον παγωμένο ώμο;

Η θεραπεία για τον παγωμένο ώμο περιλαμβάνει ασκήσεις εύρους κίνησης και, μερικές φορές, κορτικοστεροειδή και φάρμακα που εγχέονται στον θύλακα των αρθρώσεων. Σε ένα μικρό ποσοστό περιπτώσεων, μπορεί να συσταθεί αρθροσκοπική χειρουργική επέμβαση για να χαλαρώσει ο θύλακας των αρθρώσεων έτσι ώστε να μπορεί να κινείται πιο ελεύθερα.

Ποια είναι τα συμπτώματα του παγωμένου ώμου;

Ο παγωμένος ώμος συνήθως αναπτύσσεται αργά και σε τρία στάδια. Κάθε στάδιο μπορεί να διαρκέσει αρκετούς μήνες.

• 1ο στάδιο. Οποιαδήποτε κίνηση του ώμου σας προκαλεί πόνο και το εύρος κίνησης του ώμου σας αρχίζει να περιορίζεται.
  • 2ο στάδιο. Ο πόνος μπορεί να αρχίσει να μειώνεται κατά τη διάρκεια αυτού του σταδίου. Ωστόσο, ο ώμος σας γίνεται πιο άκαμπτος και η χρήση του γίνεται πιο δύσκολη.
  • 3ο στάδιο. Το εύρος κίνησης στον ώμο σας αρχίζει να βελτιώνεται.

Για μερικούς ανθρώπους, ο πόνος επιδεινώνεται τη νύχτα και μερικές φορές διαταράσσει τον ύπνο.

Από τι προκαλείται ο παγωμένος ώμος;

Τα οστά, οι σύνδεσμοι και οι τένοντες που αποτελούν την άρθρωση των ώμων σας περικλείονται σε έναν θύλακα συνδετικού ιστού. Ο παγωμένος ώμος εμφανίζεται όταν αυτός ο θύλακας πυκνώνει και σφίγγει γύρω από την άρθρωση του ώμου, περιορίζοντας την κίνησή της.

Οι γιατροί δεν είναι σίγουροι γιατί αυτό συμβαίνει σε μερικούς ανθρώπους, αν και είναι πιο πιθανό να συμβεί σε άτομα που έχουν διαβήτη ή σε αυτούς που πρόσφατα έπρεπε να ακινητοποιήσουν τον ώμο τους για μεγάλο χρονικό διάστημα, όπως μετά από χειρουργική επέμβαση ή κάταγμα βραχίονα.

Closeup of young shirtless man with shoulder pain over white background
Ποια είναι η θεραπευτική αγωγή για τον παγωμένο ώμο;

Η θεραπεία των περισσότερων παγωμένων ώμων περιλαμβάνει τον έλεγχο του πόνου στον ώμο και τη διατήρηση όσο το δυνατόν περισσότερου εύρους κίνησης στον ώμο.

Ένας φυσιοθεραπευτής μας μπορεί να σας διδάξει ασκήσεις εύρους κίνησης για να ανακτήσετε όσο το δυνατόν περισσότερη κινητικότητα στον ώμο σας. Η δέσμευσή σας να κάνετε αυτές τις ασκήσεις είναι σημαντική για τη βελτιστοποίηση της ανάκτησης της κινητικότητάς σας.

Το κέντρο μας χρησιμοποιεί τα κινησιοθεραπεία, χειροκίνητη θεραπεία και το μηχάνημα human tecar για την αντιμετώπιση του παγωμένου ώμου.

Ποια είναι η θεραπευτική αγωγή για τον παγωμένο ώμο;

Τι περιλαμβάνει η θεραπεία για τον παγωμένο ώμο;

Είναι ασυνήθιστο για τον παγωμένο ώμο να επανεμφανίζεται στον ίδιο ώμο, αλλά μερικοί άνθρωποι μπορούν να τον αναπτύξουν στον αντίθετο ώμο.”

Ποια είναι τα συμπτώματα του παγωμένου ώμου;

• 3ο στάδιο. Το εύρος κίνησης στον ώμο σας αρχίζει να βελτιώνεται.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις προσφερόμενες θεραπείες για την συμφυτική θυλακίτιδα του ώμου (παγωμένος ώμος).