Θλάση μυών

Τι είναι η θλάση μυών;

Η θλάση μυών αναφέρεται στη βλάβη ή ρήξη ενός μυός ή των τενόντων του. Κατά τη διάρκεια των καθημερινών δραστηριοτήτων, μπορεί να ασκηθεί υπερβολική πίεση στους μύες, κατά τη διάρκεια αθλημάτων ή κατά την εκτέλεση εργασιών.

Η θλάση μυών μπορεί να προκληθεί με τη μορφή ρήξης (μερικώς ή ολικώς) των μυϊκών ινών και των τενόντων που συνδέονται με τον μυ.

Η ρήξη του μυός μπορεί επίσης να βλάψει τα μικρά αιμοφόρα αγγεία, προκαλώντας τοπική αιμορραγία ή μώλωπες και πόνο που προκαλείται από ερεθισμό των νευρικών απολήξεων στην περιοχή.

i-physio φυσικοθεραπεία & Αποκατάσταση
Πώς βοηθά η φυσιοθεραπεία στη θεραπεία της θλάσης μυών;

Κατά την πρώτη επίσκεψή σας, ο φυσιοθεραπευτής μας θα ξεκινήσει την αξιολόγησή του, αποκτώντας βασικές πληροφορίες σχετικά με το γιατί, πώς και πότε συνέβη ο τραυματισμός σας.

Στη συνέχεια, πραγματοποιείται μια φυσική εξέταση, η οποία αξιολογεί την έκταση του μυϊκού τραυματισμού. Οι θλάσεις μυών ταξινομούνται ως 1ου, 2ου ή 3ου βαθμού, καθορίζοντας έτσι τη σοβαρότητα και τις κατευθυντήριες γραμμές για το σχέδιο θεραπείας και τον αναμενόμενο χρόνο ανάρρωσης.

Η παρουσία μώλωπα δείχνει ότι υπάρχει ρήξη των μυϊκών ινών. Η θέση και η έκταση του μώλωπα βοηθούν τον φυσιοθεραπευτή να προσδιορίσει τον βαθμό τραυματισμού.

Μετά από μια εμπεριστατωμένη αξιολόγηση, ο φυσιοθεραπευτής του iphysio δημιουργεί ένα σχέδιο θεραπείας για την αντιμετώπιση του συγκεκριμένου τραυματισμού σας, θέτοντας στόχους μακροπρόθεσμης ανάρρωσης.

Η διαδικασία αποκατάστασης περιλαμβάνει επίσης εκπαίδευση και προτάσειςγια την πρόληψη επαναλαμβανόμενων και μελλοντικών τραυματισμών.

Οι φυσιοθεραπευτές μας επιλέγουν, ανάλογα με τον τραυματισμό, από μια ποικιλία διαφορετικών μεθόδων θεραπείας για τη θεραπεία του τραυματισμένου μυ, όπως η χρήση των μηχανημάτων human tecar και klaser cube 4.

Πότε πρέπει να επισκεφτείτε το i-physio;

Αμέσως μετά από έναν τραυματισμό, είναι σημαντικό να ακολουθήσετε το πρωτόκολλο RICE (ανάπαυση, πάγο, συμπίεση, ανύψωση) για τον προσβεβλημένο μυ/άρθρωση. Αυτό είναι το πιο αποτελεσματικό πρόγραμμα θεραπείας προς το παρόν.

Εάν ο πόνος δεν υποχωρήσει μετά από δύο ή τρεις ημέρες, ίσως πρέπει να επισκεφθείτε έναν από τους φυσιοθεραπευτές μας.

Οι φυσιοθεραπευτές του iphysio είναι εκπαιδευμένοι για να εκτιμήσουν τον τραυματισμό και να αναπτύξουν ένα σχέδιο θεραπείας για κάθε ασθενή με κάθε τρόπο ζωής.

Με πολυετή εμπειρία στη θεραπεία πόνων και θλάσεων, θα καταλάβετε από το πρώτο ραντεβού σας ότι η πηγή του πόνου σας θα αναγνωριστεί και θα αντιμετωπιστεί ανάλογα.

Ποια είναι τα συμπτώματα της θλάσης μυών;

Τα συμπτώματα της θλάσης μυών περιλαμβάνουν:

• Οίδημα, μώλωπες ή ερυθρότητα λόγω του τραυματισμού
  • Πόνο σε κατάσταση ξεκούρασης
  • Πόνο όταν χρησιμοποιείται ο συγκεκριμένος μυς ή η άρθρωση που σχετίζεται με αυτόν τον μυ
  • Αδυναμία του μυός ή των τενόντων
  • Αδυναμία χρήσης του μυός

Που εμφανίζεται πιο συχνά η θλάση μυών;

Οποιοσδήποτε μυς στο σώμα σας μπορεί να πάθει θλάση, αλλά όπως και κάθε άλλος τραυματισμός, μερικοί συμβαίνουν συχνότερα από άλλους.

Οι πιο συνηθισμένες θλάσεις μυών στο κάτω μέρος του σώματος εμφανίζονται στους μύες του ιγνυακού τένοντα, των τετρακέφαλων, της γάμπας και της βουβωνικής χώρας.

Στο άνω μέρος του σώματος, πιο ευάλωτοι σε τραυματισμούς μυών είναι οι δικέφαλοι μύες και οι μύες του στροφικού τενόντιου πετάλου.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις προσφερόμενες θεραπείες για τη Θλάση μυών