Μυϊκή ατροφία

Τι είναι η μυϊκή ατροφία;

Η μυϊκή ατροφία αναφέρεται στην απώλεια μυϊκού ιστού. Οι ατροφικοί μύες είναι μικρότεροι από το κανονικό. Η έλλειψη σωματικής δραστηριότητας λόγω ασθένειας, τραυματισμού, ορισμένων ιατρικών παθήσεων, κακής διατροφής και γονιδίων μπορεί να συμβάλει στην μυϊκή ατροφία.

Αν είστε πολύ καιρό ανενεργός ή αδρανής, μπορεί να εμφανίσετε μυϊκή ατροφία. Εάν ένας μυς δεν χρησιμοποιείται, το σώμα τελικά θα τον αποδυναμώσει για να εξοικονομήσει ενέργεια.

Εάν ένα άτομο αναρρώνει από τραυματισμό ή ασθένεια και παραμένει ακίνητο, μπορεί να αναπτύξει μυϊκή ατροφία λόγω αδράνειας.

Η τακτική άσκηση και η ασκήσεις φυσιοθεραπείας μπορεί να αντιστρέψουν αυτήν τη μορφή ατροφίας των μυών.

Οι άνθρωποι μπορούν να θεραπεύσουν την ατροφία των μυών κάνοντας ορισμένες αλλαγές στον τρόπο ζωής, δοκιμάζοντας τη φυσιοθεραπεία ή κάνοντας σε χειρουργική επέμβαση.

Πώς θεραπεύεται η μυϊκή ατροφία;

Οι θεραπείες για την ατροφία των μυών ποικίλλουν ανάλογα με το βαθμό απώλειας μυών και την παρουσία οποιωνδήποτε υποκείμενων ιατρικών παθήσεων.

Πρέπει να αντιμετωπίσετε την υποκείμενη κατάσταση που προκαλεί την μυϊκή ατροφία για να επιβραδύνετε την εξέλιξη της μυϊκής απώλειας.

Η φυσιοθεραπεία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ατροφία των μυών. Περιλαμβάνει την εκτέλεση συγκεκριμένων διατάσεων και ασκήσεων με σκοπό την πρόληψη της ακινησίας.

Η φυσιοθεραπεία προσφέρει τα ακόλουθα οφέλη σε άτομα που έχουν μυϊκή ατροφία:

• Αποτρέπει την ακινησία.
  • Αυξάνει τη μυϊκή δύναμη.
  • Βελτιώνει την κυκλοφορία.
  • Μειώνει τη σπαστικότητα, η οποία προκαλεί συνεχή συστολή των μυών.

Από τι προκαλείται η μυϊκή ατροφία;

Οι παράγοντες που ενδέχεται να προκαλέσουν ατροφία των μυών είναι οι εξής:

• Κακή διατροφή
  • Ηλικία
  • Γονίδια
  • Ιατρικές παθήσεις

Ποια τα συμπτώματα της μυϊκής ατροφίας;

Η ατροφία των μυών εκδηλώνεται με ποικίλα συμπτώματα ανάλογα με τη σοβαρότητα και την αιτία της απώλειας μυών.

Τα συμπτώματα της μυϊκής ατροφίας μπορεί να περιλαμβάνουν, εκτός από τη μείωση της μυϊκής μάζας:

• Να έχετε ένα χέρι ή πόδι που είναι αισθητά μικρότερο από τα άλλα.
  • Να αντιμετωπίζετε αδυναμία σε ένα άκρο ή γενικά.
  • Να δυσκολεύεστε με την ισορροπία.
  • Να παραμένετε ανενεργός για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις προσφερόμενες θεραπείες για της μυϊκής ατροφίας;.