Σύνδρομο κοιλιακών προσαγωγών

Τι είναι το σύνδρομο κοιλιακών προσαγωγών;

Το σύνδρομο κοιλιακών προσαγωγών είναι η ρήξη οποιουδήποτε μαλακού ιστού (μυς, τένοντας, σύνδεσμος) στην κάτω κοιλιακή χώρα ή στη βουβωνική χώρα.

Ενδέχεται να επηρεαστούν διαφορετικοί ιστοί και να μην υπάρχει παραδοσιακή κήλη.

Athlete-hernia-pain.jpg
Ποια η θεραπεία για το σύνδρομο κοιλιακών προσαγωγών;

Η συγκεκριμένη θεραπεία θα καθοριστεί από το γιατρό σας βάσει πολλαπλών παραγόντων όπως η ηλικία, η υγεία, η σοβαρότητα, ο τύπος της ρήξης σας και το επιθυμητό επίπεδο σωματικής δραστηριότητας στην οποία θέλετε να επιστρέψετε.

Ξεκούραση. Στις πρώτες 7 έως 10 ημέρες μετά τον τραυματισμό, μπορεί να είναι χρήσιμη η θεραπεία με πάγο και ξεκούραση. Εάν έχετε διόγκωση στη βουβωνική χώρα, η πίεση μπορεί να σας βοηθήσει να ανακουφίσετε τα οδυνηρά συμπτώματα.

Φυσιοθεραπεία. Δύο εβδομάδες μετά τον τραυματισμό σας, μπορεί να αρχίσετε να κάνετε ασκήσεις φυσιοθεραπείας στο κέντρο μας για να βελτιώσετε τη δύναμη και την ευελιξία των κοιλιακών και των εσωτερικών μυών σας.

Αντιφλεγμονώδη φάρμακα. Για τη μείωση του πρηξίματος και του πόνου, ο γιατρός σας μπορεί να συστήσει μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη φάρμακα (ναπροξένη ή ιβουπροφαίνη).

Εάν τα συμπτώματά σας παραμείνουν για μεγάλο χρονικό διάστημα, ο γιατρός σας μπορεί να προτείνει ένεση κορτιζόνης, η οποία είναι ένα πολύ αποτελεσματικό αντιφλεγμονώδες φάρμακο στεροειδών.

Σε πολλές περιπτώσεις, 4 έως 6 εβδομάδες φυσιοθεραπείας θα ανακουφίσουν κάθε πόνο και θα επιτρέψουν σε έναν αθλητή να επιστρέψει στον αθλητισμό.

Εάν, ωστόσο, ο πόνος επανέλθει όταν συνεχίσετε τις αθλητικές δραστηριότητες, ίσως χρειαστεί να εξετάσετε το ενδεχόμενο χειρουργικής επέμβασης για την επισκευή των ιστών σε ρήξη.

Ποια τα συμπτώματα του συνδρόμου κοιλιακών προσαγωγών;

Το σύνδρομο κοιλιακών προσαγωγών συνήθως προκαλεί σοβαρό πόνο στην περιοχή της βουβωνικής χώρας κατά τη στιγμή του τραυματισμού.

Ο πόνος συνήθως βελτιώνεται με ξεκούραση, αλλά επανέρχεται όταν επιστρέφετε στην αθλητική δραστηριότητα, ειδικά όταν κάνετε περιστρεφόμενες κινήσεις.

Το σύνδρομο κοιλιακών προσαγωγών δεν προκαλεί ορατή διόγκωση στη βουβωνική χώρα, όπως συμβαίνει με τη συχνότερη, βουβωνική κήλη.

Με την πάροδο του χρόνου, το σύνδρομο μπορεί να οδηγήσει σε βουβωνική κήλη και τα κοιλιακά όργανα μπορεί να πιέσουν τους εξασθενημένους μαλακούς ιστούς και να σχηματίσουν ορατή διόγκωση.

Χωρίς θεραπεία, αυτός ο τραυματισμός μπορεί να οδηγήσει σε χρόνιο, ανασταλτικό πόνο, εμποδίζοντάς σας να συνεχίσετε τις αθλητικές δραστηριότητες.

Από τι προκαλείται το σύνδρομο κοιλιακών προσαγωγών;

Το σύνδρομο κοιλιακών προσαγωγών προκαλείται συνήθως από επαναλαμβανόμενες ή εκρηκτικές κινήσεις, ειδικά εκείνες που απαιτούν περιστροφή της λεκάνης, όπως ποδόσφαιρο, χόκεϊ, ποδόσφαιρο, ράγκμπι, σκι, τρέξιμο και εμπόδια.

Οι μαλακοί ιστοί που εκτελούν αυτές τις κινήσεις που βρίσκονται στην κάτω κοιλιακή χώρα και στην ηβική περιοχή είναι πιο συχνά τραυματισμένοι. Οι τένοντες που προσκολλώνται στους μύες στο ηβικό οστό είναι ιδιαίτερα ευάλωτοι.

Σε πολλές περιπτώσεις συνδρόμου κοιλιακών προσαγωγών, οι τένοντες που συνδέουν τους μυς του μηρού με το ηβικό οστό βρίσκονται επίσης σε ρήξη.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις προσφερόμενες θεραπείες.