Οστικό οίδημα

Ti είναι το οστικό οίδημα;​

Το οστικό οίδημα είναι ένας τύπος οστικής βλάβης.

Ένα οστικό οίδημα διαφοροποιείται από τους εναλλακτικούς τύπους κατάγματος κατά το οποίο έχουν σπάσει μόνο ορισμένες από τις οστικές δοκίδες.

Ποια είναι τα συμπτώματα του οστικού οιδήματος;

Τα συμπτώματα που υποδηλώνουν ότι μπορεί να έχετε οστικό οίδημα περιλαμβάνουν:

• Ακαμψία
  • Πρήξιμο της άρθρωσης
  • Ευαισθησία και πόνο που διαρκεί περισσότερο από ένα συνηθισμένο οίδημα
  • Πρόβλημα με τη χρήση τραυματισμένης άρθρωσης

Το οίδημα που βρίσκεται το γόνατό σας μπορεί να οδηγήσει σε συσσώρευση υγρού στο γόνατο, το οποίο μπορεί να είναι οδυνηρό. Ανάλογα με το πώς συνέβη ο τραυματισμός, μπορεί επίσης να υποστείτε ζημιά στους κοντινούς συνδέσμους.

Το οστικό οίδημα μπορεί να διαρκέσει οπουδήποτε από λίγες ημέρες έως μερικούς μήνες.

Ποια η θεραπεία του οστικού οιδήματος;

Η θεραπεία ενός οστικού οιδήματος αποτελείται από τη φυσιοθεραπεία, τη μέθοδο RICE, ανακούφιση από τον πόνο ή/και αντιφλεγμονώδη, συνταγογραφούμενα από ιατρό, και περιορισμό βάρους ανάλογα με τις περιστάσεις του τραυματισμού. Ο χρόνος για την θεραπεία του οστικού οιδήματος ποικίλει. Ο χρόνος επούλωσης αυτού του τραυματισμού μπορεί να διαρκέσει από τρεις εβδομάδες έως και δύο χρόνια μετά το τραύμα.

Μπορεί να βοηθήσει η φυσιοθεραπεία;

Εάν ο φυσιοθεραπευτής του iphysio υποψιαστεί ότι έχετε οστικό οίδημα, θα προχωρήσει στις απαραίτητες εξετάσεις για περαιτέρω διερεύνηση.

Η θεραπεία του οστικού οιδήματος αποτελείται από ξεκούραση και αποφυγή υπερφόρτωσης των τραυματισμένων οστικών περιοχών.

Η επαναλαμβανόμενη ή βαριά φόρτωση της πληγείσας περιοχής πρέπει να αποφεύγεται και να χρησιμοποιούνται πατερίτσες όταν είναι απαραίτητο για την αποφυγή επιδείνωσης του προβλήματος.

Συνήθως, χορηγούνται απλά παυσίπονα για την ανακούφιση του πόνου. Ο ασθενής θα πρέπει να λάβει συμβουλές σχετικά με το πώς θα μπορούσε να μειώσει το φορτίο στην πληγείσα περιοχή και να καταστεί σαφές ότι εάν δεν ξεκουραστεί αρκετά, η διαδικασία επούλωσης θα επιβραδυνθεί ή η δομή μπορεί να καταστραφεί ακόμη περισσότερο.

Μπορούν να γίνουν ασκήσεις που δεν φέρουν βάρος ή/και να ενσωματωθούν ασκήσεις με μερική ανύψωση βάρους για τη διατήρηση της αντοχής στην πληγείσα περιοχή και τη βελτίωση του εύρους κίνησης.

Ένας έμπειρος φυσιοθεραπευτής του iphysio βοηθάει στη θεραπεία τυχόν προβλημάτων των συνδέσμων ή μηνίσκων και παρέχει συμβουλές σχετικά με τη σταδιακή επιστροφή στις καθημερινές δραστηριότητες. Παρέχει, επίσης, παρακολούθηση της εξέλιξης του τραύματος και προχωρά σε ένα πρόγραμμα αποκατάστασης για ήπια επιστροφή στον αθλητισμό.

Στο iphysio, γίνεται χρήση της διαμαγνητικής αντλίας για την αντιμετώπιση του οστικού οιδήματος.

Θεραπεία με υπερπαλμικά μαγνητικά πεδία
υψηλής έντασης

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις προσφερόμενες θεραπείες.