Τενοντίτιδα χήνειου πόδα

Τι είναι η τενοντίτιδα χήνειου πόδα;

Η τενοντίτιδα χήνειου πόδα είναι μια φλεγμονή του θύλακα που βρίσκεται μεταξύ του οστού της κνήμης και τριών τενόντων του ιγνυακού τένοντα στο εσωτερικό του γόνατος.

Εμφανίζεται όταν ο θύλακας ερεθίζεται και παράγει πάρα πολύ υγρό, γεγονός που τον αναγκάζει να διογκωθεί και να ασκήσει πίεση στα γειτονικά μέρη του γόνατος.

Ο πόνος και η ευαισθησία στο εσωτερικό του γόνατος σας, περίπου 2 έως 3 ίντσες κάτω από την άρθρωση, είναι κοινά συμπτώματα της τενοντίτιδας χήνειου πόδα.

Ποια η θεραπεία;

Οι αθλητές με τενοντίτιδα χήνειου πόδα πρέπει να λάβουν μέτρα για να τροποποιήσουν το πρόγραμμα προπόνησής τους έτσι ώστε η φλεγμονή να μην επαναληφθεί.

Άλλες θεραπείες περιλαμβάνουν:

• Ξεκούραση. Πρέπει να διακόψετε τη δραστηριότητα ή να την αντικαταστήσετε με διαφορετική δραστηριότητα έως ότου η φλεγμονή υποχωρήσει.
  • Εφαρμογή πάγου. Εφαρμόστε πάγο ανά τακτά χρονικά διαστήματα τρεις ή τέσσερις φορές την ημέρα για 20 λεπτά κάθε φορά.
  • Αντιφλεγμονώδη φάρμακα. Η ασπιρίνη και τα μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη φάρμακα (όπως η ιβουπροφαίνη) μπορεί να μειώσουν τον πόνο και να μειώσουν τη φλεγμονή.
  • Ένεση. Ο γιατρός σας μπορεί να κάνει ένεση ένα διάλυμα αναισθητικού και στεροειδούς στον θύλακα, το οποίο συχνά παρέχει άμεση ανακούφιση.
  • Φυσιοθεραπεία. Ο γιατρός σας μπορεί να συστήσει φυσιοθεραπεία για συγκεκριμένες ασκήσεις διατάσεων και θεραπείες με πάγο και υπέρηχους.

Εάν τα συμπτώματά σας συνεχιστούν, ο ορθοπεδικός χειρουργός σας μπορεί να συστήσει χειρουργική αφαίρεση.

Εάν το να προσθέτετε βάρος στο πόδι σας προκαλεί δυσφορία μετά τη διαδικασία, ο γιατρός σας θα σας προτείνει τη χρήση πατερίτσας για μικρό χρονικό διάστημα.

Οι φυσιολογικές δραστηριότητες μπορούν συνήθως να συνεχιστούν εντός 3 εβδομάδων από τη διαδικασία.

Από τι προκαλείται;

Η τενοντίτιδα χήνειου πόδα αναπτύσσεται συνήθως ως αποτέλεσμα της υπερβολικής χρήσης ή της συνεχούς τριβής και της έντασης στον θύλακα. Η τενοντίτιδα χήνειου πόδα είναι συχνή σε αθλητές και ιδιαίτερα σε δρομείς. Τα άτομα με οστεοαρθρίτιδα στο γόνατο είναι επίσης επιρρεπή.
Αρκετοί παράγοντες μπορούν να συμβάλουν στην ανάπτυξη της τενοντίτιδας χήνειου πόδα, όπως:

• Λανθασμένες τεχνικές προπόνησης, όπως παραμέληση διατάσεων, υπερβολικό τρέξιμο σε ανηφόρα και ξαφνικές αυξήσεις των χιλιομέτρων
  • Σφιχτοί μύες
  • Παχυσαρκία
  • Στροφή του γόνατος ή του κάτω μέρους ποδιού
  • Οστεοαρθρίτιδα στο γόνατο
  • Ρήξη έσω μηνίσκου

Ποια τα συμπτώματα;

Τα συμπτώματα της τενοντίτιδας χήνειου πόδα περιλαμβάνουν:

• Πόνο που αναπτύσσεται αργά στο εσωτερικό του γόνατός σας ή/και στο κέντρο του οστού της κνήμης, περίπου 2 έως 3 ίντσες κάτω από την άρθρωση του γόνατος.
  • Πόνο που αυξάνεται με άσκηση ή ανεβαίνοντας σκάλες.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις προσφερόμενες θεραπείες της Τενοντίτιδας χήνειου πόδα.