Φυσιοθεραπεία έπειτα από χειρουργεία σπονδυλικής στήλης

Χειρουργείο σπονδυλικής στήλης

Η χειρουργική επέμβαση της σπονδυλικής στήλης, όπως η μικροδισκεκτομή και η σπονδυλοδεσία, είναι ένα σημαντικό εγχείρημα και η αποκατάσταση αποτελεί σημαντικό μέρος της βοήθειας των ασθενών να επωφεληθούν από το χειρουργείο τους.

Ουσιαστικά, η αποκατάσταση (φυσιοθεραπεία, άσκηση) μπορεί να βοηθήσει τους ασθενείς να ανακάμψουν από τη χειρουργική επέμβαση της σπονδυλικής στήλης όσο το δυνατόν γρηγορότερα και πλήρως.

spine, disc, the back-2539697.jpg

Πώς βοηθάει η φυσιοθεραπεία;

Οι φυσιοθεραπευτές μας εκπαιδεύονται για να βοηθήσουν στη διαχείριση του πόνου μετά από χειρουργεία σπονδυλικής στήλης.

Ο έλεγχος του πόνου είναι ένα σημαντικό πρώτο βήμα για να ανακτήσετε τη δύναμή σας, καθώς είναι πολύ δύσκολο να ολοκληρωθεί ένα πρόγραμμα αποκατάστασης εάν πονάτε υπερβολικά.

Υπάρχουν πολλά μέσα που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας φυσιοθεραπευτής μας για να ελαχιστοποιήσει τον πόνο, όπως:

• Εφαρμογή πάγου
  • Ορισμένες θέσεις της σπονδυλικής στήλης
  • Ορισμένοι τύποι κινήσεων
  • Ηλεκτρικές συσκευές (π.χ. μονάδες TENS)

Πολλές από τις τεχνικές για την ανακούφιση από τον πόνο στη σπονδυλική στήλη είναι απλές και εύκολες και μπορούν να γίνουν στο σπίτι ή στην εργασία όλη την ημέρα.

Για πολλούς ασθενείς, η απλή χρήση παγοκυστών ή/και αλλαγές στις κινήσεις και τις θέσεις μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση του μετεγχειρητικού πόνου.

Ο φυσιοθεραπευτής μας θα αναπτύξει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα προσαρμοσμένο για τον κάθε ασθενή, λαμβάνοντας υπόψη τη συγκεκριμένη χειρουργική επέμβαση του ασθενούς, τον τύπο του σώματος και τις καταστάσεις του ιστού.

Ασκήσεις και Φυσικοθεραπεία

Η άσκηση είναι ζωτικής σημασίας για να βελτιωθεί η σπονδυλική στήλη μετά από χειρουργική επέμβαση.

Είναι το κλειδί για την εξάλειψη της κόπωσης, την επιστροφή των ασθενών στη δραστηριότητα με ασφάλεια και την αποφυγή του νέου τραυματισμού.

Επίσης, είναι κρίσιμη τόσο για να βοηθήσει το σώμα να επουλωθεί από τον αρχικό τραυματισμό όσο και για την πρόληψη (ή ελαχιστοποίηση) μελλοντικών επεισοδίων πόνου στην πλάτη.

Ένας φυσιοθεραπευτής μας αναπτύσσει ένα ατομικά προσαρμοσμένο πρόγραμμα άσκησης. Οι ασθενείς μαθαίνουν συνήθως τις ασκήσεις και μετά τις κάνουν μόνοι τους στο σπίτι.

Με τις συνεδρίες φυσιοθεραπείας, οι ασθενείς έχουν πολλές ευκαιρίες να κάνουν ερωτήσεις στον φυσιοθεραπευτή.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις προσφερόμενες φυσικοθεραπείες έπειτα από χειρουργεία σπονδυλικής στήλης.