Αυχενοβραχιόνιο σύνδρομο

Τι είναι το αυχενοβραχιόνιο σύνδρομο;

Το αυχενοβραχιόνιο σύνδρομο είναι ένας όρος που περιγράφει τον πόνο και την ακαμψία της αυχενικής μοίρας της σπονδυλικής στήλης με συμπτώματα στην ωμική ζώνη και στο άνω άκρο. Μπορεί να συσχετιστεί με μυρμήγκιασμα, μούδιασμα ή δυσφορία στο βραχίονα, στο άνω μέρος της πλάτης και στο άνω στήθος με ή χωρίς σχετικό πονοκέφαλο.

Ποια είναι η θεραπεία του αυχενοβραχιόνιου συνδρόμου;

Η θεραπεία του αυχενοβραχιόνιου συνδρόμου είναι συντηρητική και συμπτωματική. Οι χειρουργικές επεμβάσεις δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη θεραπεία του.

Ο πόνος και οι διαταραχές ύπνου ανακουφίζονται με παυσίπονα φάρμακα ή μυοχαλαρωτικά χάπια.

Μια ένεση κορτικοστεροειδών μπορεί επίσης να μειώσει τη φλεγμονή. Αυτή η ένεση είναι μια αποτελεσματική μέθοδος για την επίτευξη άμεσης και μακροχρόνιας ανακούφισης του πόνου και βελτίωσης της κίνησης και της απόδοσης στο χρόνιο αυχενοβραχιόνιο σύνδρομο.

Η ένεση κορτικοστεροειδών στους οπίσθιους μυς του αυχένα είναι μια συντηρητική θεραπεία που έχει επίδραση αμέσως μετά την ένεση και για παρατεταμένη χρονική περίοδο.

Ανακουφίζει από τον πόνο, αυξάνει το εύρος κίνησης και οι ασθενείς μπορούν να μειώσουν τη δόση των αναλγητικών τους, ώστε να ξαναμπούν σε κανονικούς ρυθμούς πιο γρήγορα από τα άτομα που δεν έκαναν ένεση.

Ποια η θέση της φυσιοθεραπείας στην αντιμετώπιση του αυχενοβραχιόνιου συνδρόμου;
Η χειροκίνητη φυσιοθεραπεία είναι μέρος μιας συντηρητικής θεραπείας, η οποία είναι αποτελεσματική στη διαχείριση των περιορισμών στις αρθρώσεις του πόνου, ειδικά εάν αυτό συνδυάζεται με θεραπευτικές ασκήσεις. Πέρα από τη χειροκίνητη θεραπεία, το κέντρο μας υποστηρίζει την εργοθεραπεία, την αποσυμπίεση, καθώς και τη χρήση του μηχανήματος hilterapia.

Ο πρωταρχικός στόχος

Η φυσιοθεραπεία βασίζεται σε διάφορες πτυχές:

• Στη συντηρητική θεραπεία, ο πρωταρχικός στόχος του iphysio για την αποκατάσταση του αυχενοβραχιόνιου συνδρόμου είναι η μείωση του πόνου με:
  • Διαδερμική ηλεκτρική διέγερση νεύρων
  • Κρυοθεραπεία
  • Βαθιά θερμική επεξεργασία
  • Υπέρηχο
  • Γνωστική και συμπεριφορική διαχείριση πόνου
  • Βαθύ μασάζ ιστών

Ο δεύτερος στόχος

Ο δεύτερος στόχος είναι η βελτίωση της λειτουργίας και του εύρους κίνησης του ασθενούς μέσω:

• Τεχνικών παθητικής χειροκίνητης θεραπείας
  • Τεχνικών έμμεσης χειροκίνητης θεραπείας
  • Ειδικών τεχνικών φυσιοθεραπείας
  • Ενεργής θεραπείας και ασκήσεων για το αυχένα, τον ώμο και τον βραχίονα για τη βελτίωση του εύρους κίνησης και της λειτουργικότητας
  • Θεραπείας για πρόκληση δύναμης και αντοχής
  • Ασκήσεων για τον έλεγχο στάσης και αντοχής σώματος κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων της καθημερινής ζωής.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις προσφερόμενες θεραπείεα του Αυχενοβραχιόνιου σύνδρομου.