Τενοντίτιδα ώμου

Πώς εμφανίζεται η τενοντίτιδα ώμου;

Η τενοντίτιδα ώμου είναι κοινή αιτία πόνου και δυσκαμψίας στον ώμο. Η τενοντίτιδα εμφανίζεται ως αποτέλεσμα αθλητικών τραυματισμών, από επαναλαμβανόμενες μικρές καταπονήσεις της πληγείσας περιοχής ή από ξαφνικό και πιο σοβαρό τραυματισμό.

Πώς αντιμετωπίζεται η τενοντίτιδα ώμου;

Οι στόχοι θεραπείας για την τενοντίτιδα ώμου περιλαμβάνουν τη μείωση του πόνου και της φλεγμονής, καθώς και τη διατήρηση της κινητικότητας και την πρόληψη της ακινησίας και της υποτροπής. Οι θεραπείες μπορεί να περιλαμβάνουν συνδυασμό ξεκούρασης, περίδεσης και χρήσης παγοκυστών για πρόσφατους ή σοβαρούς τραυματισμούς. Επίσης, η ασπιρίνη, η ναπροξένη και η ιβουπροφαίνη χρησιμοποιούνται για τη μείωση του πρηξίματος.

Η φυσικοθεραπεία, η οποία περιλαμβάνει εύρος ασκήσεων κίνησης, είναι επίσης μέρος του σχεδίου θεραπείας της τενοντίτιδας ώμου. Εάν ο πόνος είναι σταθερός και αρκετά σοβαρός, μπορεί επίσης να χορηγηθεί ένεση κορτιζόνης στον ώμο για την ανακούφιση των συμπτωμάτων.

Επιπλέον, εξετάζεται η λύση της χειρουργικής επέμβασης εάν το στροφικό πέταλο ή ο τένοντας του δικέφαλου έχουν υποστεί μερική ή ολική ρήξη και αν τα συμπτώματα δεν βελτιωθούν με άλλες θεραπείες. Η χειρουργική επέμβαση αναδιαμορφώνει τον κατεστραμμένο τένοντα και απομακρύνει τους φλεγμονώδεις θύλακες που μπορεί επίσης να ερεθίζουν τον ώμο.

Θεραπεία τενοντίτιδας ώμου

Συνιστούμε μια συντηρητική προσέγγιση για τη θεραπεία της τενοντίτιδας ώμου. Πολλοί ασθενείς έχουν διαπιστώσει ότι ο πόνος και η λειτουργία των ώμων τους βελτιώθηκε σημαντικά μέσω αυτών των απλών, μη χειρουργικών θεραπειών:

• Τροποποίηση δραστηριότητας
  • Αντιφλεγμονώδη φάρμακα
  • Ένεση κορτικοστεροειδών στην άρθρωση του ώμου
  • Εφαρμογή παγοκύστης ή θερμοφόρας στην άρθρωση του ώμου
  • Ασκήσεις κίνησης/φυσικοθεραπείας που επικεντρώνονται στο εύρος κίνησης

Εάν αυτές οι μέθοδοι δεν προσφέρουν αρκετή ανακούφιση ή εάν η τενοντίτιδα του ώμου σας είναι πολύ σοβαρή και οι τένοντες σας έχουν υποστεί ρήξη, θα καθορίσουμε εάν η χειρουργική επέμβαση μπορεί να σάς ωφελήσει.

Τι είναι η θεραπεία Piezowave;

Συνοπτικά, η θεραπεία Piezowave (επίσης γνωστή ως θεραπεία ακτινωτών παλμών) είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική και μη επεμβατική λύση στον πόνο που σχετίζεται με το μυοσκελετικό σύστημα και την τενοντίτιδα ώμου και παρέχει μια σειρά παλμών υψηλής ενέργειας στην πάσχουσα περιοχή.

Τι είναι η θεραπεία Hilterapia;

Η Hilterapia είναι μια θεραπευτική τεχνική που βασίζεται σε μια αποκλειστική και κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας εκπομπή λέιζερ υψηλής έντασης, η οποία, ενώ λειτουργεί με απόλυτη ασφάλεια, σάς επιτρέπει να επιτύχετε μια αποτελεσματική θεραπευτική δράση σε βάθος. Είναι ιδανική για τη θεραπεία οδυνηρών παθολογιών του συστήματος οστών-μυών-τενόντων, τόσο επιφανειακά όσο και εις βάθος.

Θεραπεία

• Η τενοντίτιδα ώμου είναι κοινή αιτία πόνου και δυσκαμψίας στον ώμο. Στο πρότυπο κέντρο αποκατάστασης iphysio, μπορείτε να απαλλαγείτε από τον πόνο της τενοντίτιδας στον ώμο με την εξελιγμένη μέθοδο αποκατάστασης hilterapia και piezowave.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις θεραπείες για την τενοντίτιδα ώμου.