Επικονδυλίτιδα Tennis Elbow

Η επικονδυλίτιδα είναι μια πάθησή στην περιοχή του αγκώνα όπου αναπτύσσεται έντονος πόνος. Διακρίνεται σε έσω και έξω επικονδυλίτιδα, γνωστό και ως Tennis elbow.

Πρόκειται στην πραγματικότητα για φλεγμονή του τενόντων των μυών του αντιβραχίου που καταλήγουν στο ύψος του αγκώνα. Συνήθως προκαλείται λόγω έντονης καταπόνησης από δραστηριότητες όπως το τένις ή οι χειρωνακτικές εργασίες.

Πιο συνηθισμένη είναι η έξω επικονδυλίτιδα. Και στις δύο περιπτώσεις ο πόνος δημιουργείται κατά τη διάρκεια στροφικής κίνησης του αγκώνα και εντοπίζεται πιέζοντας την έσω ή έξω πλευρά αυτού.

Φυσικοθεραπευτική αποκατάσταση Επικονδυλίτιδας

Συνήθως οι γιατροί ενώ έχουν προτείνει στον ασθενή και αντιφλεγμονώδη αγωγή αυτό δεν είναι αρκετό. Μέχρι τώρα με την κλασσική φυσικοθεραπεία κάναμε χρήση υπερήχων tens, παγοθεραπεία αλλά τα αποτελέσματα ήταν ελάχιστα.

Η Hilterapia και τα κρουστικά κύματα ήρθαν να δώσουν τη λύση.

Έχει αποδειχθεί ότι η χρήση αυτών των μέσων σε άτομα με επικονδυλίτιδα για διάστημα μεγαλύτερο των 6 εβδομάδων τα οποία στο παρελθόν είχαν δοκιμάσει άλλες θεραπείες, έπειτα από ένα κύκλο 10 συνεδριών εξάλειψαν τον πόνο.

Τέλος θα πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή στην περίπτωση που ακόμα και αν αποκατασταθεί το πρόβλημα της επικονδυλίτιδας και ο ασθενής γυρίσει σε έντονη δραστηριότητα υπάρχει κίνδυνος υποτροπής.

μοίρασε αυτό το post

Αθλητικές Κακώσεις

Τι είναι η στενωτική τενοντοελυτρίτιδα De Quervain;

Τι είναι η στενωτική τενοντοελυτρίτιδα De Quervain; Αδιαμφισβήτητα, στη σημερινή εποχή με το γρήγορο τρόπο ζωής και τις δύσκολες συνθήκες καταπονούμε, περισσότερο από κάθε άλλη

Αθλητικές Κακώσεις

Μύθοι και αλήθειες για τη φυσικοθεραπεία

Μύθοι και αλήθειες για τη φυσικοθεραπεία Η φυσικοθεραπεία είναι ένας γνωστός και διαδεδομένος όρος στις ημέρες μας. Ενώ όμως όλοι έχουμε ακούσει για φυσικοθεραπεία πόσοι

Οστεοαρθρίτιδα ισχίου – η πάθηση

Η οστεοαρθρίτιδα ισχίου είναι μία αρκετά συχνή πάθηση που εμφανίζεται σε μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού άνω των 50 ετών αλλά -πιο σπάνια- και σε νεότερους.

Οστεοαρθρίτιδα γονάτου – η πάθηση

Η οστεοαρθρίτιδα γονάτου είναι η πάθηση κατά την οποία η άρθρωση εκφυλίζεται και τα οστά αρχίζουν να εφάπτονται επώδυνα. Η χρόνια αυτή νόσος παρατηρείται συνήθως

Ορθοπεδικές Παθήσεις

Τι είναι το οστικό οίδημα;​​

Ti είναι το οστικό οίδημα;​ Το οστικό οίδημα είναι ένας τύπος οστικής βλάβης. Ένα οστικό οίδημα διαφοροποιείται από τους εναλλακτικούς τύπους κατάγματος κατά το οποίο

Καλοκαιρινές δραστηριότητες και φυσικοθεραπεία

Καλοκαιρινές δραστηριότητες  Το καλοκαίρι έφτασε και είναι η ομορφότερη εποχή για υπαίθριες δραστηριότητες, σωματική άσκηση και extreme sports. 4 πράγματα που πρέπει να προσέξετε για

Για οποιαδήποτε φυσικοθεραπευτική συμβουλή, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.