EMS Shockwave Therapy

Με τη χρήση κρουστικού υπερήχου, ο ασθενής αποφεύγει ένα πιθανό χειρουργείο και διασφαλίζει το βέλτιστο θεραπευτικό αποτέλεσμα.

Τι είναι ο κρουστικός υπέρηχος;

Η χρήση κρουστικού υπερήχου είναι διαδεδομένη ανά τον κόσμο. Με αυτόν τον τρόπο, ο ασθενής αποφεύγει ένα πιθανό χειρουργείο και διασφαλίζει το βέλτιστο θεραπευτικό αποτέλεσμα. Ο κρουστικός υπέρηχος ακτινωτών κυμάτων (rESWT) είναι μία μη χειρουργική και μη επεμβατική θεραπευτική επιλογή για παθήσεις του μυοσκελετικού συστήματος.

Μη χειρουργική, μη επεμβατική θεραπευτική επιλογή για παθήσεις του μυοσκελετικού συστήματος.

Πώς λειτουργεί ο κρουστικός υπέρηχος;

Συμπιεσμένος αέρας επιταχύνει ένα βλήμα με υψηλή κινητική ενέργεια, το οποίο χτυπά το έμβολο-εφαρμογέα του κρουστικού υπερήχου. Αυτός με τη σειρά του τοποθετείται στην επιφάνεια του δέρματος, ακριβώς πάνω απο το επώδυνο σημείο του σώματος, π.χ επασβέστωση υπερακανθίου μυός ώμου.

Τι επιτυγχάνεται με την παραπάνω διαδικασία;

Με αυτό τον τρόπο, η παραγώμενη μηχανική ενέργεια μετατρέπεται σε υψηλή κινητική ενέργεια, ακριβώς πάνω από το επώδυνο σημείο, και «ταξιδεύει» μέσω των μαλακών ιστών με τη μορφή ακτινωτού κύματος.

Σε ποιες παθήσεις ενδείκνυται η χρήση του κρουστικού υπερήχου;

Η χρήση του κρουστικού υπερήχου ενδείκνυται σε:

• Ασβεστοποιό τενοντίτιδα ώμου (calcified tendinitis)
  • Επικονδυλίτιδα αγκώνα (tennis elbow)
  • Πελματιαία απονευρωσίτιδα και άκανθα πτέρνας (plantar fasciitis, heel spur)
  • Μυοπεριτονιακό πόνο και δυσλειτουργία (Myofascial Pain Syndrome)
  • Θεραπεία των σημείων πυροδότησης του πόνου (trigger points)
  • Επώδυνο ώμο με συνοδό, μερική ρήξη υπερακανθίου μυός, ορογονοθυλακίτιδα, σύνδρομο πρόσκρουσης, τενοντίτιδα πετάλου στροφέων, παγωμένο ώμο (frozen shoulder)
  • Τροχαντηρίτιδα ισχίου με σύνδρομο λαγονοκνημιαίας
  • Περιοστίτιδα κνήμης (shin splint)
  • Επώδυνο γόνατο του άλτη με συνοδό τενοντίτιδα επιγονατιδικού (jumber`s knee)
  • Τενοντιτιδα αχιλλείου (achilles tentinopathy)

Ποιος είναι ο μηχανισμός δράσης του κρουστικού υπερήχου;

Ο κρουστικός υπέρηχος:

• Αυξάνει την αιματική ροή και μειώνει τη φλεγμονή στην πάσχουσα περιοχή του μυοσκελετικού.
• Καταστρέφει τοπικά τις κυτταρικές μεμβράνες.
• Απελευθερώνει περισσότερη ουσία Ρ (ένα πολυπεπτίδιο που έχει αναλγητικό αποτέλεσμα).
• Απελευθερώνει ενδαρφίνες, προκαλώντας τοπικά μείωση του πόνου.
• Αναχαιτίζει το ένζυμο COX ΙΙ (τους φλεγμονώδεις διαβιβαστές) και παράγει ένα αντιφλεγμονώδες αποτέλεσμα. Αυτό αποδυναμώνει την φλεγμονώδη διεργασία.
• Ενεργοποιεί την κυτταρική άμυνα, συμβάλλοντας στην απελευθέρωση των ελεύθερων ριζών.
• Βοηθάει στην ενίσχυση των ενδογενών κυτταρικών αμυντικών μηχανισμών του σώματος.
• Υπερδιεγείρει τις νευρικές ίνες, μπλοκάροντας έτσι την αύξηση των σημάτων πόνου και μεγεθύνοντας το αναλγητικό αποτέλεσμα.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της θεραπείας με τον κρουστικό υπέρηχο;

Η θεραπεία με τον κρουστικό υπέρηχο:

• Είναι μη επεμβατική
• Γίνεται χωρίς αναισθησία
• Γίνεται χωρίς φάρμακα
• Δεν έχει περίοδο ανάρρωσης
Επιπλέον:
• Όλες οι μελέτες δείχνουν ικανοποιητικά επίπεδα επιτυχίας με ποσοστό 70%-80%.
• Είναι αποτελεσματική τόσο για τις δραστηριότητες της καθημερινής ζωής όσο και για τα υψηλά επίπεδα αθλητισμού.
• Αποτελεί καλύτερη επιλογή έναντι του χειρουργείου, το οποίο και έχει μεγάλη περίοδο ανάρρωσης, χαμένες εργατοώρες και εισόδημα και μειώνει την ποιότητα ζωής κατά τη διάρκεια ανάρρωσης.
• Μειώνεται η χρήση φαρμάκων και η επαναλαμβανόμενη χρήση κορτιζόνης (έγχυσης ή δια στόματος).

Connected Technologies

Θεραπεία που αποδίδει Ενισχυμένο κύμα κρούσης με σταθερή και αξιόπιστη δυναμική υψηλής ενέργειας.

Ολοκληρωμένη απεικόνιση υπερήχων.

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Η θεραπεία με τον κρουστικό υπέρηχο του iphysio γίνεται σε 4 απλά βήματα:

1ο βήμα – Εντοπισμός πόνου
2ο βήμα – Σημείωση με μαρκαδόρο
3ο βήμα – Τοποθέτηση gel
4ο βήμα – Εφαρμογή θεραπείας

* Η θεραπεία γίνεται στα 2000 κύματα με συχνότητα 8 Hz και διαρκεί περίπου 5 λεπτά.
Μπορείτε να κλείσετε ένα ραντεβού για να δοκιμάσετε την θεραπεία με τον κρουστικό υπέρηχο.

Η θεραπεία με τον κρουστικό υπέρηχο δεν είναι ανώδυνη, αλλά είναι ανεκτή από όλους.

Οι περισσότεροι ασθενείς αισθάνονται σημαντική διαφορά μετά από την 1η κιόλας θεραπεία. Κάποιοι ασθενείς αισθάνονται διαφορά μετά την 3η θεραπεία.

Η διαδικασία επούλωσης είναι αθροιστική, όποτε οι ασθενείς συνεχίζουν να έχουν αποτελέσματα ακόμα και εβδομάδες μετά το τέλος της θεραπείας με τον κρουστικό υπέρηχο. Επειδή τα κύτταρα αποσυντίθενται και μετά αναπλάθονται, η μέγιστη ανακούφιση γίνεται αισθητή τη 12η εβδομάδα μετά την τελευταία θεραπεία.