Διαθερμία

Η θεραπεία με αποσυμπίεση σπονδυλικής στήλης είναι ιδανική εάν έχετε διαρκή πόνο στην πλάτη και άλλα σχετικά συμπτώματα.

Τι είναι η διαθερμία;

Η διαθερμία είναι μια θεραπευτική θεραπεία, που συνήθως συνταγογραφείται για παθήσεις μυών και αρθρώσεων. Χρησιμοποιεί ηλεκτρικό ρεύμα υψηλής συχνότητας για την τόνωση της παραγωγής θερμότητας στους ιστούς του σώματος.

Η διαθερμία βραχέων κυμάτων συμβάλλει:

• Στην ανακούφιση του πόνου
  • Στη λύση του μυικού σπασμού
  • Στη χαλάρωση της δυσκαμψίας των αρθρώσεων.

Το πλεονέκτημα της διαθερμίας βραχέων κυμάτων είναι η διείσδυση σε μεγαλύτερο βάθος σε σύγκριση με άλλες συμβατικές θερμικές τεχνικές (θερμά επιθέματα, διαθερμίες μικροκυμάτων).

Είναι επίσης πιο αποτελεσματική στη θέρμανση του εν τω βάθει μυικού ιστού, σε σύγκριση με τους θεραπευτικούς υπερήχους.

Ποια είναι η εφαρμογή των θεραπειών διαθερμίας;

Οι θεραπείες διαθερμίας μπορούν να εφαρμόζονται με χρήση του χωρητικού ή του επαγωγικού πεδίου.

Στη μέθοδο χωρητικού πεδίου, το τμήμα του σώματος που πρόκειται να υποβληθεί σε θεραπεία βρίσκεται εντός ηλεκτρομαγνητικού πεδίου, ανάμεσα στα τύμπανα σε μορφή πλάκας. Το σώμα μαζί με τα ηλεκτρόδια αποτελούν ένα πυκνωτή.

Αυτό προκαλεί παραγωγή θερμότητας σε ολόκληρο το πεδίο θεραπείας που βρίσκεται αναμεσα στα τύμπανα. Με τη μέθοδο του πυκνωτή, οι υψηλής πυκνότητας ιστοί, όπως το δέρμα, οι τένοντες, οι σύνδεσμοι, οι αρθρικές κάψες και τα οστά θερμαίνονται πιο αποτελεσματικά.

Στη μέθοδο του επαγωγικού πεδίου, ένα πηνίο που βρίσκεται μέσα σε ένα τύμπανο, τοποθετείται πάνω από το τμήμα του σώματος. Η ηλεκτρομαγνητική ενέργεια από το τύμπανο, παράγει ένα ισχυρό μαγνητικό πεδίο στην περιοχή θεραπείας και θερμαίνει επιλεκτικά ιστούς με χαμηλή ηλεκτρική αντίσταση, όπως οι μύες.

Λόγω των ισχυρών ηλεκτρομαγνητικών πεδίων, δε θα πρέπει να εφαρμόζεται σε περιπτώσεις ασθενών με καρδιακό βηματοδότη, με εμφυτεύματα και με κακοήθεις όγκους, ενώ λόγω των θερμικών αποτελεσμάτων που προκαλεί δε θα πρέπει να εφαρμόζεται σε ασθενείς με κίνδυνο αιμορραγίας, σε οξείες φλεγμονές και οιδήματα.

Θεραπεία
αποσυμπίεσης σπονδυλικής στήλης

• Βοηθά στην ελάττωση της πίεσης στους σπονδυλικούς δίσκους
  • Διευκολύνει την εισροή οξυγόνου