Magneto PM-ST

Επαγωγικός μαγνητικός διεγέρτης

Θεραπεία με τον Επαγωγικό Μαγνητικό Διεγέρτη

Ο Μαγνητικός Διεγέρτης χρησιμοποιεί την ηλεκτρομαγνητική ενέργεια για να μειώσει τον πόνο, και να ενδυνάμωσει τους μύες βελτιώνοντας άμεσα την ποιότητα ζωής του ασθενούς.

Οι εφαρμογές πραγματοποιούνται για τους πόνους στην πλάτη, την αρθρίτιδα, τις φλεγμονές, τις ασθένειες των αρθρώσεων, τα κατάγματα, τις πληγές κ.α.

Κλινικές μελέτες έχουν δείξει ότι η ενεργοποίηση της βιολογικής επίδρασης της ηλεκτρομαγνητικής καθοδήγησης σε επίπεδο κυττάρων και ιστών μπορεί να προωθήσει την ταχεία ανάπτυξη των ινοβλαστών και του κολλαγόνου. Ταυτόχρονα, αυξάνει την αγγειογένεση και τον σχηματισμό κολλαγόνου και προάγει την επούλωση πληγών.

Επιταχύνει την εξάλειψη του οιδήματος, αποκαθιστά τη φυσιολογική ροή του αίματος και κάνει τα κατεστραμμένα κύτταρα να ανακάμπτουν ταχύτερα.

Άμεση λύση στο πρόβλημα σας

Αποτελέσματα;

Θεραπεία μετεγχειρητικού πόνου και οιδήματος, τα κατεστραμμένα κύτταρα αναζωογονούνται με την ενίσχυση των ηλεκτρικών φορτίων εντός του κυττάρου, ο κυτταρικός μεταβολισμός αυξάνεται, η κυκλοφορία βελτιώνεται.

Πυροδοτεί ηλεκτρομαγνητικά επαγόμενες βιολογικές επιδράσεις στο κύτταρο και τον ιστό.

Τα αποτελέσματα είναι λιγότερος πόνος, μείωση του οιδήματος και αυξημένο εύρος κίνησης στην περιοχή αποκατάστασης.

Εφαρμογές

ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΡΘΡΩΣΕΩΝ

Η κινητοποίηση των αρθρώσεων επιτυγχάνεται μέσω των επαναλαμβανόμενων συσπάσεων των μυών που περιβάλουν την αρθρική κάψα. Η επαναλαμβανόμενη αυτή σύσπαση αντικαθιστά την χειροκίνητη κινητοποίηση της άρθρωσης, η οποία οδηγεί στην αποκατάσταση της κίνησης.

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΤΑΓΜΑΤΟΣ

Το υψηλής έντασης ηλεκτρομαγνητικό πεδίο βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος στην προσβεβλημένη περιοχή και υποστηρίζει την δημιουργία των αγγείων και του πώρου. Επομένως βοηθά στην προοδευτική δημιουργία του χόνδρου και την ανακατασκευή των οστών.

ΜΥΟΔΙΕΓΕΡΣΗ

Η αλληλεπίδραση του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου μέσα στον νευρομυικό ιστό, οδηγεί σε νευρική εκπόλωση και μυϊκές συσπάσεις. Ανάλογα με την επιλεγμένη συχνότητα διέγερσης, μπορεί να επιτευχθεί μυϊκή ενδυνάμωση.

Πλεονεκτήματα

Επιτρέπει τη διέγερση των βαθύτερων μυϊκών και νευρικών ιστών που δεν μπορεί να γίνει με άλλα μέσα
Πρωτοποριακή θεραπεία ανακούφισης από τον πόνο
Εξαιρετικά αποτελεσματικό για ευρεία γκάμα παθήσεων
Σύντομη διάρκεια θεραπείας
Ανώδυνη θεραπεία
Θεραπεία χωρίς παρενέργειες
Θεραπεία δύο ατόμων ή δύο περιοχών ταυτόχρονα
Μη επεμβατική θεραπεία. Η διαδικασία είναι εύκολη και άνετη

Κυριότερες Εφαρμογές

• Αυχενικό Σύνδρομο
  • Χρόνιο/Οξύ Λουμπάγκο
  • Χρόνια/Οξεία Οσφυαλγία
  • Οστικό οίδημα
  • Κατάγματα
  • Αθλητικοί Τραυματισμοί
  • Διαστρέμματα
  • Παγωμένος Ώμος
  • Παθήσεις Σπονδυλικής Στήλης
  • Τενοντίτιδα
  • Επικονδυλίτιδα
  • Σπονδυλίτιδα
  • Σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα
  • Διαταραχές του Νευρικού Συστήματος
  • Καταστροφή Νευρικών Κυττάρων
  • Αρθρίτιδα
  • Ρευματοειδής Αρθρίτιδα

Φυσικοθεραπεία και αποκατάσταση

Ο μαγνητικός διεγέρτης μπορεί να θεραπεύσει πολλές καταστάσεις:

Πόνο στην πλάτη, στον οπίσθιο μηριαίο, στις αρθρώσεις, στον αυχένα, στο γαστροκνήμιο, στον ώμο ή στις οπλές
Τραυματισμοί μαλακών μορίων – Μυς, τένοντες, σύνδεσμοι
Απόστημα οπλής, μώλωπες από πέτρα
Καταστάσεις της ηλικίας
Αρθρίτιδα, νόσος του Cushing
Συστηματικές ασθένειες, προβλήματα ανοσίας
Ανυδρωσία
Πεπτικά προβλήματα
Πληγές από χειρουργική επέμβαση ή τραυματισμό, συμπεριλαμβανομένων των μη επουλωτικών πληγών
Οστικά προβλήματα – φυσιολογικά και μη επουλωτικά κατάγματα
Λαμινίτιδα, EPM ή Founder
Ελλειμματική υγεία ή απόδοση
Βελτίωση προβλημάτων συμπεριφοράς που σχετίζονται με το άγχος, την ψυχική ένταση & τον πόνο
Ταχύτερη αποκατάσταση από επιδόσεις, ασθένειες ή τραυματισμούς

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

Ανάλογα με τους στόχους που ορίζουν ο φυσικοθεραπευτής με τον ασθενή διαμορφώνεται ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα φυσικοθεραπείας, στο οποίο εντάσσονται κάθε φορά και διαφορετικές τεχνικές αντιμετώπισης ανάλογα με την πάθηση του εκάστοτε περιστατικού.

Συχνές ερωτήσεις;

Συνδυάζει στατική και δυναμική εφαρμογή
Η έναρξη θεραπείας γίνεται με στατική εφαρμογή στα επώδυνα σημεία και στα trigger points.

Μη επεμβατική, φυσική μέθοδος θεραπείας με άμεσα και εξαιρετικά θεραπευτικά αποτελέσματα

Απόλυτα ασφαλής μέθοδος με εύκολη εφαρμογή ακόμη και πάνω από ρούχα

Σύντομη διάρκεια θεραπείας μετά την οποία ο ασθενής επιστρέφει στις καθημερινές του δραστηριότητες

Η θεραπεία είναι ανεκτή απο όλους και λόγω διέγερσης και μυικής σύσπασης δημιουργεί ένα ευχάριστο συναίσθημα.
Απόλυτη αποδοχή από τον ασθενή χωρίς πρόκληση πόνου κατά την εφαρμογή.

Αντενδείκνυται η χρήση του μηχανήματος σε ασθενείς με καρδιακούς βηματοδότες, ακουστικά, αντλίες ινσουλίνης,αντλίες φαρμακευτικής αγωγής, μεταλλικά εμφυτεύματα ή άλλα μεταλλικά σώματα

Η θεραπεία με Μαγνητικό διεγέρτη μπορεί να εφαρμοστεί με ασφάλεια για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Αρχικά η θεραπεία πραγματοποιείται καθημερινά, στη συνέχεια κάθε δεύτερη ημέρα και στο τελευταίο στάδιο της θεραπείας έως 2 φορές την εβδομάδα.

Το αναλγητικό αποτέλεσμα της μαγνητοθεραπείας λειτουργεί αθροιστικά δηλαδή αυξάνεται με τον αριθμό των συνεδριών  που εκτελούνται.

Εικοσι λεπτά θεραπείας είναι ο ιδανικός χρόνος θεραπείας.

Χρησιμοποιώντας ένα μαγνητικό πεδίο που εκπέμπει παλμικά κύματα, οι κυτταρικές λειτουργίες μπορούν να βελτιωθούν σημαντικά. Μπορεί  να επηρεάσει  σε μεγάλο βαθμό την ανταλλαγή ιόντων σε κυτταρικό επίπεδο και έτσι να βελτιώσει σημαντικά την παροχή του οξυγόνου σε πάσχοντες ή σε κατεστραμμένους ιστούς, συμβάλλοντας στην αναγέννηση τους.