LASER

Οι θεραπείες με LASER (Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation) χρησιμοποιούνται από το 1980 για θεραπευτικούς σκοπούς.

Η πρώτη συσκευή L.A.S.E.R ονομαζόταν He-Ne και χρησιμοποιήθηκε κυρίως στην Κίνα, αλλά και στην Ευρώπη την δεκαετία 1960-1970.

Τα διοδικά L.A.S.E.R. χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: στα παλμικού και στα συνεχούς μήκους κύματος.

Που χρησιμοποιείται η θεραπεία LASER;

Η θεραπεία με λέιζερ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για:

• Συρρίκνωση ή καταστροφή όγκων, πολύποδων ή προκαρκινικών αναπτύξεων
  • Ανακούφιση των συμπτωμάτων του καρκίνου
  • Αφαίρεση πετρών των νεφρών
  • Αφαίρεση μέρους του προστάτη
  • Επιδιόρθωση ενός αποκολλημένου αμφιβληστροειδή
  • Βελτίωση της όρασης
  • Αντιμετώπιση της τριχόπτωσης που προκαλείται από αλωπεκία ή γήρανση
  • Θεραπεία του πόνου, συμπεριλαμβανομένου του πόνου στα πίσω νεύρα

Ποιος δεν πρέπει να κάνει θεραπεία με λέιζερ;

Ορισμένες χειρουργικές επεμβάσεις λέιζερ, όπως αισθητικές χειρουργικές επεμβάσεις δέρματος και ματιών, θεωρούνται εκλεκτικές χειρουργικές επεμβάσεις. Μερικοί άνθρωποι αποφασίζουν ότι οι πιθανοί κίνδυνοι μπορούν να αντισταθμίσουν τα οφέλη αυτών των τύπων χειρουργικών επεμβάσεων.

Για παράδειγμα, ορισμένες καταστάσεις υγείας μπορεί να επιδεινωθούν από χειρουργικές επεμβάσεις με λέιζερ. Όπως με την τυπική χειρουργική επέμβαση, η κακή συνολική υγεία αυξάνει επίσης τον κίνδυνο επιπλοκών.

Συζητήστε με το γιατρό σας πριν αποφασίσετε να υποβληθείτε σε χειρουργική επέμβαση με λέιζερ για κάθε είδους εγχείρηση. Με βάση την ηλικία σας, τη γενική υγεία, το σχέδιο υγειονομικής περίθαλψης και το κόστος της χειρουργικής επέμβασης με λέιζερ, ο γιατρός σας μπορεί να σας προτείνει να επιλέξετε παραδοσιακές χειρουργικές μεθόδους. Για παράδειγμα, εάν είστε κάτω των 18 ετών, δεν πρέπει να κάνετε χειρουργική επέμβαση ματιών.