Επικονδυλίτιδα

Στο iphysio, παρέχουμε άμεση ανακούφιση από τον πόνο της επικονδυλίτιδας και εις βάθος αποκατάσταση της πάθησης.

Eπικονδυλίτιδα

Ο αγκώνας του τενίστα ή η πλευρική επικοδυλίτιδα, είναι μια επώδυνη κατάσταση του αγκώνα που προκαλείται από την υπερβολική χρήση. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το τένις ή άλλα αθλήματα με ρακέτα μπορεί να προκαλέσουν αυτήν την πάθηση. Ωστόσο, πολλά άλλα αθλήματα και δραστηριότητες εκτός από τα αθλήματα μπορούν επίσης να σας θέσουν σε κίνδυνο.

Ο αγκώνας του τενίστα είναι φλεγμονή ή, σε ορισμένες περιπτώσεις, μικρορήξη των τενόντων που ενώνουν τους μύες του πήχη στο εξωτερικό μέρος του αγκώνα. Οι μύες και οι τένοντες του πήχη τραυματίζονται από την υπερβολική χρήση. Αυτό οδηγεί σε πόνο και ευαισθησία στο εξωτερικό μέρος του αγκώνα.

Υπάρχουν πολλές επιλογές θεραπείας της επικονδυλίτιδας. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η θεραπεία περιλαμβάνει μια ομαδική προσέγγιση. Γιατροί, φυσιοθεραπευτές και, σε ορισμένες περιπτώσεις, χειρουργοί συνεργάζονται για να παρέχουν μια αποτελεσματική φροντίδα.

epicondylitis
Ποια τα συμπτώματα της επικονδυλίτιδας;

Τα συμπτώματα της επικονδυλίτιδας αναπτύσσονται σταδιακά. Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο πόνος είναι ήπιος και επιδεινώνεται αργά και σταθερά για εβδομάδες και μήνες. Συνήθως, δεν υπάρχει συγκεκριμένος τραυματισμός που να σχετίζεται με την έναρξη των συμπτωμάτων.

Τα κοινά σημάδια και συμπτώματα της επικονδυλίτιδας περιλαμβάνουν:

• Πόνο ή «κάψιμο» στο εξωτερικό μέρος του αγκώνα
  • Αδύναμο κράτημα λαβής ή χειραψία
  • Μερικές φορές, πόνο τη νύχτα

Τα συμπτώματα επιδεινώνονται συχνά με τη δραστηριότητα του πήχη, όπως το κράτημα ρακέτας, το γύρισμα ενός γαλλικού κλειδιού ή οι χειραψίες. Το καλό σας χέρι επηρεάζεται συχνότερα. Ωστόσο, μπορεί να επηρεαστούν και τα δύο χέρια.

Ποια η θεραπεία από την επικονδυλίτιδα;

Οι θεραπείες από την επικονδυλίτιδα είναι δύο: η χειρουργική και η μη χειρουργική.

Περίπου 80% έως 95% των ασθενών θεραπεύονται μη χειρουργικά.

• Ξεκούραση. Το πρώτο βήμα προς την ανάρρωση είναι να ξεκουράσετε το χέρι σας. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να σταματήσετε ή να μειώσετε τη συμμετοχή σας σε αθλήματα, βαριές δραστηριότητες και άλλες δραστηριότητες που προκαλούν οδυνηρά συμπτώματα για αρκετές εβδομάδες.
  • Φάρμακα. Η ακεταμινοφαίνη ή τα αντιφλεγμονώδη φάρμακα (όπως η ιβουπροφαίνη) μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση του πόνου και του πρηξίματος.
  • Φυσική θεραπεία. Οι ειδικές ασκήσεις είναι χρήσιμες για την ενίσχυση των μυών του πήχη. Ο φυσιοθεραπευτής του iphysio μπορεί επίσης να κάνει υπερηχογράφημα, μασάζ με πάγο ή τεχνικές διέγερσης μυών για τη βελτίωση της θεραπείας των μυών.
  • Περιαγκωνίδα. Η χρήση μιας περιαγκωνίδας στο κέντρο του πίσω μέρους του πήχη σας μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ανακούφιση των συμπτωμάτων της επικονδυλίτιδας. Μπορεί επίσης να μειώσει τα συμπτώματα αφού στηρίζει τους μυς και τους τένοντες.
  • Στεροειδείς ενέσεις. Τα στεροειδή, όπως η κορτιζόνη, είναι πολύ αποτελεσματικά αντιφλεγμονώδη φάρμακα. Ο γιατρός σας μπορεί να αποφασίσει να κάνει ένεση στην οδυνηρή περιοχή για να ανακουφίσει τα συμπτώματά σας.
  • Θεραπεία με κρουστικά κύματα. Η θεραπεία με κρουστικά κύματα «στέλνει» ηχητικά κύματα στον αγκώνα. Αυτά τα ηχητικά κύματα δημιουργούν «μικροτραύματα» που προωθούν τις φυσικές διαδικασίες επούλωσης του σώματος. Η θεραπεία με κρουστικά κύματα θεωρείται ιδιαίτερα αποτελεσματική.
  • Έλεγχος εξοπλισμού. Εάν συμμετέχετε σε αθλήματα με ρακέτα, ο γιατρός ή ο φυσιοθεραπευτής του iphysio μπορεί να σας βοηθήσει να ελέγξετε τον εξοπλισμό σας και να μάθετε πώς να τον χρησιμοποιείτε σωστά.

Θεραπεία Επικονδυλίτιδας

Επικοινωνήστε μαζί μας για να κλείσετε ραντεβού ή να μάθετε περισσότερα σχετικά με τους τρόπους θεραπείας της επικονδυλίτιδας.