Κρουστικός υπέρηχος

Τι είναι η θεραπεία με κρουστικό υπέρηχο;

Η θεραπεία με κρουστικό υπέρηχο είναι μια μη επεμβατική θεραπεία που περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας σειράς παλμικών ακουστικών κυμάτων χαμηλής έντασης, που εφαρμόζονται άμεσα σε έναν τραυματισμό μέσω του δέρματος ενός ατόμου με τη χρήση γέλης.

Τα τελευταία χρόνια, έχουν διεξαχθεί αρκετές έρευνες για τη θεραπεία με κρουστικό υπέρηχο. Πολλοί ασθενείς αναφέρουν ότι ο πόνος τους υποχώρησε και η κινητικότητα βελτιώθηκε μετά την πρώτη θεραπεία.

Το κέντρο μας διαθέτει τρία διαφορετικά συστήματα κρουστικών υπερήχων ικανά να αντιμετωπίσουν όλες τις παθήσεις.

Πώς λειτουργεί η θεραπεία κρουστικού υπέρηχου;

Μόλις ο φυσιοθεραπευτής του iphysio καθορίσει τη ρίζα του προβλήματος και ότι η θεραπεία με κρουστικό υπέρηχο είναι η σωστή μέθοδος θεραπείας για τη συγκεκριμένη πάθηση, εφαρμόζεται γέλη στην πάσχουσα περιοχή. Στη συνέχεια, χρησιμοποιείται η συσκευή κρουστικού υπέρηχου.

Η χειρολαβή περιέχει ένα ευκίνητο βλήμα που ελέγχεται από έναν συμπιεστή. Αυτό το βλήμα μεταδίδει ενέργεια στον εφαρμοστή για να παράγει τα ακτινικά κύματα υπερήχων, τα οποία στη συνέχεια εξαπλώνονται και απορροφώνται από το σώμα. Η συχνότητα και η πίεση των κυμάτων μπορούν να ρυθμιστούν.

Ο κρουστικός υπέρηχος μειώνει εν μέρει τον πόνο μέσω της δημιουργίας της ουσίας P και της υπερδιέγερσης των αισθητήρων πόνου. Το ίδιο το σώμα αναγεννά τους προσβεβλημένους ιστούς, με αποτέλεσμα τα ακόλουθα αποτελέσματα:

• Βελτιωμένη ροή αίματος και νεοαγγείωση
  • Αυξημένοι ενισχυτικοί παράγοντες
  • Περισσότερα μεσεγχυματικά βλαστοκύτταρα
  • Διέγερση του μεταβολισμού

Η θεραπεία με κρουστικό υπέρηχο μπορεί επίσης να μειώσει την ασβεστοποίηση και την ίνωση. Η θεραπεία είναι βραχυπρόθεσμη, αλλά οι ασθενείς μπορεί να παρουσιάσουν κάποια ευαισθησία. Το πλεονέκτημα είναι ότι η θεραπεία διαρκεί από 8 έως 10 λεπτά και συνδυάζεται πάντα με προπόνηση, χειροκίνητη θεραπεία ή άλλες τεχνικές φυσικοθεραπείας κατά τη διάρκεια της θεραπείας ή/και ασκήσεις που έχουν δοθεί στον ασθενή για να τις κάνει στο σπίτι.

Ποιες οι ενδείξεις για τη θεραπεία με κρουστικό υπέρηχο;

Ο κρουστικός υπέρηχος μπορεί μεταξύ άλλων να χρησιμοποιηθεί για τη θεραπεία από:

• Γόνατο του άλτη (jumper’s knee)
• Ώμους που πονάνε
• Έξω επικονδυλίτιδα αγκώνα (tennis elbow)
• Χρόνια τενοντοπάθεια
• Σύνδρομο καταπόνησης μέσου κνημιαίου
• Δυσκαμψία
• Πόνο στο ισχίο

Ποια είναι τα οφέλη από τη θεραπεία με κρουστικό υπέρηχο;

Μερικά από τα οφέλη της θεραπείας κρουστικού υπερήχου είναι:

• Η θεραπεία με κρουστικό υπέρηχο έχει εξαιρετική αναλογία κόστους/αποτελεσματικότητας.
• Η θεραπεία είναι μία μη επεμβατική λύση για χρόνιο πόνο στον ώμο, την πλάτη, τη φτέρνα, το γόνατο ή τον αγκώνα.
• Δεν απαιτείται αναισθησία, αλλά ούτε φάρμακα.
• Υπάρχουν περιορισμένες παρενέργειες.
• Οι κύριοι τομείς εφαρμογής είναι η ορθοπεδική, η αποκατάσταση και η αθλητική ιατρική.
• Νέα έρευνα έχει δείξει ότι μπορεί να έχει θετική επίδραση στον οξύ πόνο.

Θέλετε να δοκιμάσετε τη θεραπεία με κρουστικό υπέρηχο;

Η θεραπεία με κρουστικό υπέρηχο εξελίσσεται και αναπτύσσεται συνεχώς. Είναι ήδη η πιο ερευνημένη και αποδεδειγμένη μέθοδος θεραπείας και θα γίνει ακόμη πιο αποτελεσματική, παρέχοντας μια λύση για όλο και περισσότερους ασθενείς στο εγγύς μέλλον.

Κρουστικός υπέρηχος

• Η θεραπεία με κρουστικό υπέρηχο είναι μια μη επεμβατική θεραπεία που περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας σειράς παλμικών ακουστικών κυμάτων χαμηλής έντασης.

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Η θεραπεία με τον κρουστικό υπέρηχο του iphysio γίνεται σε 4 απλά βήματα:

1ο βήμα – Εντοπισμός πόνου
2ο βήμα – Σημείωση με μαρκαδόρο
3ο βήμα – Τοποθέτηση gel
4ο βήμα – Εφαρμογή θεραπείας

* Η θεραπεία γίνεται στα 2000 κύματα με συχνότητα 8 Hz και διαρκεί περίπου 5 λεπτά.
Μπορείτε να κλείσετε ένα ραντεβού για να δοκιμάσετε την θεραπεία με τον κρουστικό υπέρηχο.

Η θεραπεία με τον κρουστικό υπέρηχο:

• Είναι μη επεμβατική
• Γίνεται χωρίς αναισθησία
• Γίνεται χωρίς φάρμακα
• Δεν έχει περίοδο ανάρρωσης

Επιπλέον:

• Όλες οι μελέτες δείχνουν ικανοποιητικά επίπεδα επιτυχίας με ποσοστό 70%-80%.
• Είναι αποτελεσματική τόσο για τις δραστηριότητες της καθημερινής ζωής όσο και για τα υψηλά επίπεδα αθλητισμού.
• Αποτελεί καλύτερη επιλογή έναντι του χειρουργείου, το οποίο και έχει μεγάλη περίοδο ανάρρωσης, χαμένες εργατοώρες και εισόδημα και μειώνει την ποιότητα ζωής κατά τη διάρκεια ανάρρωσης.
• Μειώνεται η χρήση φαρμάκων και η επαναλαμβανόμενη χρήση κορτιζόνης (έγχυσης ή δια στόματος).

Η θεραπεία με τον κρουστικό υπέρηχο δεν είναι ανώδυνη, αλλά είναι ανεκτή από όλους.

Οι περισσότεροι ασθενείς αισθάνονται σημαντική διαφορά μετά από την 1η κιόλας θεραπεία. Κάποιοι ασθενείς αισθάνονται διαφορά μετά την 3η θεραπεία.

Η διαδικασία επούλωσης είναι αθροιστική, όποτε οι ασθενείς συνεχίζουν να έχουν αποτελέσματα ακόμα και εβδομάδες μετά το τέλος της θεραπείας με τον κρουστικό υπέρηχο.

Επειδή τα κύτταρα αποσυντίθενται και μετά αναπλάθονται, η μέγιστη ανακούφιση γίνεται αισθητή τη 12η εβδομάδα μετά την τελευταία θεραπεία.