Εκφυλιστική οστεοαρθρίτιδα ισχίου

Πώς επηρεάζει η οστεοαρθρίτιδα την άρθρωση του ισχίου;

Οι ασθενείς που έχουν οστεοαρθρίτιδα ισχίου μερικές φορές αντιμετωπίζουν προβλήματα με το περπάτημα. Η διάγνωση μπορεί να είναι δύσκολη στην αρχή. Αυτό συμβαίνει επειδή ο πόνος μπορεί να εμφανιστεί σε διαφορετικές περιοχές, όπως στη βουβωνική χώρα, στο μηρό, στους γλουτούς ή στο γόνατο. Ο πόνος μπορεί να είναι οξύς και απότομος και το ισχίο να είναι άκαμπτο.

Τι προκαλεί την οστεοαρθρίτιδα της άρθρωσης του ισχίου;

Οι αιτίες της οστεοαρθρίτιδας ισχίου δεν είναι γνωστές. Παράγοντες που μπορεί να συμβάλλουν περιλαμβάνουν τραυματισμό στις αρθρώσεις, αύξηση της ηλικίας και υπερβολικό βάρος.

Επιπλέον, η οστεοαρθρίτιδα μπορεί μερικές φορές να προκαλείται από άλλους παράγοντες, όπως:

• Οι αρθρώσεις μπορεί να μην έχουν σχηματιστεί σωστά.
  • Μπορεί να υπάρχουν γενετικές (κληρονομικές) ανωμαλίες στον χόνδρο.
  • Το άτομο μπορεί να ασκήσει επιπλέον ένταση στις αρθρώσεις του, είτε λόγω υπερβολικού βάρους είτε μέσω δραστηριοτήτων που περιλαμβάνουν το ισχίο.

Ποια είναι τα συμπτώματα της οστεοαρθρίτιδας ισχίου;

Εάν έχετε κάποιο από τα ακόλουθα συμπτώματα οστεοαρθρίτιδας ισχίου, μιλήστε με το γιατρό σας ή φυσιοθεραπευτή μας:

• Ακαμψία των αρθρώσεων που εμφανίζεται καθώς σηκώνεστε από το κρεβάτι
  • Ακαμψία στις αρθρώσεις αφού καθίσετε για μεγάλο χρονικό διάστημα
  • Οποιοσδήποτε πόνος, πρήξιμο ή ευαισθησία στην άρθρωση του ισχίου
  • Ένας ήχος ή αίσθημα τριβής μεταξύ των οστών
  • Αδυναμία μετακίνησης του ισχίου για την εκτέλεση δραστηριοτήτων ρουτίνας, όπως το να φοράτε κάλτσες.

Πώς αντιμετωπίζεται η οστεοαρθρίτιδα ισχίου;

Ο κύριος στόχος της θεραπείας της οστεοαρθρίτιδας ισχίου είναι η βελτίωση της κινητικότητας του ατόμου (ικανότητα κίνησης) και του τρόπου ζωής. Μέρος αυτού του στόχου περιλαμβάνει τη βελτίωση της λειτουργίας του ισχίου και τον έλεγχο του πόνου. Στο κέντρο μας χρησιμοποιούνται τα μηχανήματα hilterapia και klaser, καθώς και η διαμαγνητική αντλία για ενδυνάμωση του ισχίου.

Τα προγράμματα θεραπείας μπορούν να περιλαμβάνουν:

• Ξεκούραση και φροντίδα άρθρωσης
  • Χρήση μπαστουνιού για την απομάκρυνση του βάρους από το ισχίο
  • Τεχνικές ανακούφισης πόνου χωρίς φάρμακα για τον έλεγχο του πόνου
  • Απώλεια περιττών κιλών
  • Άσκηση
  • Φάρμακα, συμπεριλαμβανομένης της ακεταμινοφαίνης, ενός μη στεροειδούς αντιφλεγμονώδους φαρμάκου όπως η ιβουπροφαίνη ή ένα συνταγογραφούμενο φάρμακο για τον πόνο
  • Χειρουργική επέμβαση
  • Συμπληρωματικές και εναλλακτικές θεραπείες

Σκοπός είναι η επιβράδυνση της νόσου και η εξάλειψη των συμπτωμάτων για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό επιτυγχάνεται μόνο με εξελιγμένα μέσα, όπως Human Tecar για εν τω βάθει αντιφλεγμονώδη δράση, Hilterapia για αναλγυσία, LLLT Irradia για παυσίπονη και επουλωτική δράση και τέλος ασκήσεις ενδυνάμωσης του ισχίου.

μοίρασε αυτό το post

Αθλητικές Κακώσεις

Τι είναι η στενωτική τενοντοελυτρίτιδα De Quervain;

Τι είναι η στενωτική τενοντοελυτρίτιδα De Quervain; Αδιαμφισβήτητα, στη σημερινή εποχή με το γρήγορο τρόπο ζωής και τις δύσκολες συνθήκες καταπονούμε, περισσότερο από κάθε άλλη

Αθλητικές Κακώσεις

Μύθοι και αλήθειες για τη φυσικοθεραπεία

Μύθοι και αλήθειες για τη φυσικοθεραπεία Η φυσικοθεραπεία είναι ένας γνωστός και διαδεδομένος όρος στις ημέρες μας. Ενώ όμως όλοι έχουμε ακούσει για φυσικοθεραπεία πόσοι

Οστεοαρθρίτιδα ισχίου – η πάθηση

Η οστεοαρθρίτιδα ισχίου είναι μία αρκετά συχνή πάθηση που εμφανίζεται σε μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού άνω των 50 ετών αλλά -πιο σπάνια- και σε νεότερους.

Οστεοαρθρίτιδα γονάτου – η πάθηση

Η οστεοαρθρίτιδα γονάτου είναι η πάθηση κατά την οποία η άρθρωση εκφυλίζεται και τα οστά αρχίζουν να εφάπτονται επώδυνα. Η χρόνια αυτή νόσος παρατηρείται συνήθως

Ορθοπεδικές Παθήσεις

Τι είναι το οστικό οίδημα;​​

Ti είναι το οστικό οίδημα;​ Το οστικό οίδημα είναι ένας τύπος οστικής βλάβης. Ένα οστικό οίδημα διαφοροποιείται από τους εναλλακτικούς τύπους κατάγματος κατά το οποίο

Καλοκαιρινές δραστηριότητες και φυσικοθεραπεία

Καλοκαιρινές δραστηριότητες  Το καλοκαίρι έφτασε και είναι η ομορφότερη εποχή για υπαίθριες δραστηριότητες, σωματική άσκηση και extreme sports. 4 πράγματα που πρέπει να προσέξετε για

Για οποιαδήποτε φυσικοθεραπευτική συμβουλή, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.