Διάστρεμμα ποδοκνημικής (αστραγάλου)

Τι είναι το διάστρεμμα ποδοκνημικής (αστραγάλου);

Η θεραπεία για το διάστρεμμα του αστραγάλου εξαρτάται από τη σοβαρότητα του τραυματισμού σας. Οι στόχοι της θεραπείας είναι η μείωση του πόνου και του πρηξίματος, η προώθηση της επούλωσης του συνδέσμου και η αποκατάσταση της λειτουργίας του αστραγάλου.

Για σοβαρούς τραυματισμούς, μπορεί να παραπεμφθείτε σε ειδικό σε μυοσκελετικούς τραυματισμούς, όπως χειρουργό ορθοπεδικό ή ιατρό που ειδικεύεται στη φυσιατρική και την αποκατάσταση.

Μόλις το πρήξιμο και ο πόνος μειωθούν αρκετά και επιτρέπουν την κίνηση, ο γιατρός σας θα σας ζητήσει να ξεκινήσετε μια σειρά ασκήσεων για να αποκαταστήσετε το εύρος κίνησης, τη δύναμη, την ευελιξία και τη σταθερότητα του αστραγάλου.

Ο γιατρός σας ή ο φυσιοθεραπευτής μας θα σας εξηγήσει την κατάλληλη μέθοδο και την εξέλιξη των ασκήσεων.

Η προπόνηση ισορροπίας και σταθερότητας είναι ιδιαίτερα σημαντική για την επανεκπαίδευση των μυών του αστραγάλου για να συνεργαστούν για την υποστήριξη της άρθρωσης και για την αποφυγή εκ νέου διαστρεμμάτων. Αυτές οι ασκήσεις μπορεί να περιλαμβάνουν διάφορες ασκήσεις ισορροπίας, όπως η στάση στο ένα πόδι.

Εάν πάθετε το διάστρεμμα στον αστράγαλο ενώ ασκείστε ή συμμετέχετε σε ένα άθλημα, μιλήστε με το γιατρό σας για το πότε μπορείτε να συνεχίσετε τη δραστηριότητά σας.

Ο γιατρός σας ή ο φυσιοθεραπευτής μας θα σας ζητήσει να κάνετε συγκεκριμένες δραστηριότητες και κινήσεις για να προσδιορίσετε πόσο καλά λειτουργεί ο αστράγαλος για τα αθλήματα που παίζετε.

Στο κέντρο μας, χρησιμοποιούμε τη χειροκίνητη θεραπεία mulligan και τα μηχανήματα hilterapia, game ready και tecar για την αντιμετώπιση του διαστρέμματος ποδοκνημικής.

Ποια είναι η θεραπεία για το διάστρεμμα ποδοκνημικής;

Από τι προκαλείται το διάστρεμμα στον αστράγαλο;

Το διάστρεμμα εμφανίζεται όταν ο αστράγαλος αναγκάζεται να μετακινηθεί από την κανονική του θέση, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει έναν ή περισσότερους από τους συνδέσμους του αστραγάλου να τεντωθούν ή να πάθουν μερική ή πλήρη ρήξη.

Οι αιτίες του αστραγάλου με διάστρεμμα μπορεί να περιλαμβάνουν:

• Πτώση που ανάγκασε τον αστράγαλο να γυρίσει
  • Απότομη προσγείωση στο πόδι σας μετά από άλμα ή απότομο γύρισμα
  • Περπάτημα ή άσκηση σε ανώμαλη επιφάνεια
  • Ένα άλλο άτομο που πάτησε ή προσγειώθηκε στο πόδι σας κατά τη διάρκεια μιας αθλητικής δραστηριότητας

Φυσιοθεραπεία και δισκοπάθεια

Η θεραπεία του διαστρέμματος ποδοκνημικής εξαρτάται από τη σοβαρότητα του τραυματισμού.

Αν και τα μέτρα αυτοεξυπηρέτησης και τα παυσίπονα φάρμακα χωρίς ιατρική συνταγή μπορεί να είναι αποτελεσματικά, μια ιατρική αξιολόγηση μπορεί να είναι απαραίτητη για να ανακαλύψετε πόσο άσχημο είναι το διάστρεμμα του αστραγάλου σας και για να προσδιορίσετε την κατάλληλη θεραπεία.

Ποια είναι τα συμπτώματα του διαστρέμματος ποδοκνημικής;

Τα σημάδια και τα συμπτώματα ενός αστραγάλου με διάστρεμμα ποικίλλουν ανάλογα με τη σοβαρότητα του τραυματισμού. Μπορούν να περιλαμβάνουν:

• Πόνο, ειδικά όταν βάζετε βάρος στο προσβεβλημένο πόδι
  • Ευαισθησία όταν αγγίζετε τον αστράγαλο
  • Πρήξιμο
  • Μώλωπες
  • Περιορισμένο εύρος κίνησης
  • Αστάθεια στον αστράγαλο
  • Αίσθημα βγαλσίματος ή ήχο κατά τη στιγμή του τραυματισμού

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις προσφερόμενες θεραπείες για το διάστρεμμα ποδοκνημικής (αστραγάλου).