Τροχαντηρίτιδα

Τι είναι η τροχαντηρίτιδα;

Η τροχαντηρίτιδα είναι μια οστική προεξοχή που βρίσκεται στο επάνω και εξωτερικό μέρος του μηριαίου οστού, όπου βρίσκονται οι τένοντες των μυών του ισχίου, ειδικά ο μείζων γλουτιαίος μυς και ο μέσος γλουτιαίος μυς.

Η άρθρωση του ισχίου, όπως πολλές αρθρώσεις, περιβάλλεται από έναν τύπο κύστης ή θύλακα γεμάτο με αρθρικό υγρό που προστατεύει και βοηθά στη μείωση της τριβής κατά τη διάρκεια της κίνησης.

Η τροχαντηρίτιδα ή η τροχαντηρική θυλακίτιδα είναι η φλεγμονή του μεγαλύτερου τροχαντήρα του μηρού και του θύλακα που το προστατεύει. Προκαλεί συλλογή υγρού στον αρθρικό σύνδεσμο και πόνο στο προσβεβλημένο ισχίο. Είναι πολύ πιο συχνή στις γυναίκες (4:1), ειδικά σε γυναίκες ηλικίας μεταξύ 40 και 60 ετών.

Πώς η φυσιοθεραπεία μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του πόνου;

Υπάρχουν αρκετές θεραπείες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη μείωση του πόνου και του πρηξίματος σε έναν ασθενή με τροχαντηρική θυλακίτιδα.

Στο πρότυπο φυσιοθεραπευτήριο iphysio, έχουμε ό,τι χρειάζεται για να παρέχουμε μια άμεση και ανώδυνη λύση στον πόνο από την τροχαντηρίτιδα.

Υπάρχουν πολλά οφέλη της φυσιοθεραπείας και των μεθόδων που χρησιμοποιούνται. Όταν ο πόνος είναι το κύριο σύμπτωμα, είναι σημαντικό να αξιολογείτε τυχόν υποκείμενες διαταραχές, ώστε να αντιμετωπίζετε πιο αποτελεσματικά την πάθηση.

Η φυσιοθεραπεία μπορεί να βελτιώσει την ευελιξία και την ενδυνάμωση των μυών και των μηχανισμών των αρθρώσεων.

Στο iphysio, χρησιμοποιούμε τεχνικές εργοθεραπείας, καθώς και το μηχάνημα hilterapia piezowave για την αντιμετώπιση της τροχαντηρίτιδας.

Κλείστε ένα ραντεβού στο iphysio για να απαλύνετε τον πόνο από την τροχαντηρίτιδα και να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις μεθόδους φυσιοθεραπείας που χρησιμοποιούμε.

Τι προκαλεί την τροχαντηρίτιδα;

Οι πιο συχνές αιτίες είναι οι επαναλαμβανόμενοι τραυματισμοί στην περιοχή, η υπερπροσπάθεια των αρθρώσεων, το υπερβολικό βάρος και η δυσμετρία των ποδιών.

Άλλες σημαντικές αιτίες είναι προηγούμενες χειρουργικές επεμβάσεις ισχίου, τα προσθετικά μέλη, οι ασθένειες της σπονδυλικής στήλης και οι ασβεστοποιήσεις των αρθρώσεων.

Η διάγνωσή της απαιτεί διεξοδική φυσική εξέταση και απαιτείται υπερηχογράφημα για να επιβεβαιωθεί η κατάσταση.

Πώς αντιμετωπίζεται η τροχαντηρίτιδα;

• Η θεραπεία ξεκινά με ξεκούραση και αντιφλεγμονώδη φάρμακα.
  • Εάν ο ασθενής είναι υπέρβαρος, η απώλεια βάρους είναι απαραίτητη για την αποφυγή έκθεσης της άρθρωσης σε υπερβολικό βάρος.
  • Εάν αυτό δεν είναι αρκετό, ο ασθενής θα πρέπει να καταφύγει σε αποκατάσταση με φυσιοθεραπεία και κρουστικά κύματα.
  • Εάν είναι απαραίτητο, μπορεί να γίνει ένεση κορτικοστεροειδών στον θύλακα της άρθρωσης.
  • Ως έσχατη λύση, πρέπει γίνει χειρουργική επέμβαση, ελάχιστα επεμβατική, χρησιμοποιώντας αρθροσκόπηση.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις προσφερόμενες θεραπείες της τροχαντηρίτιδας.